24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik probeerde net een instelling aan te passen op de pagina " Telenet-modem - Geavanceerde instellingen" en kreeg daarbij het bericht "Session error".
Ik heb het hier over "https://mijn.telenet.be/mijntelenet/rgw/settings.do?action=showAdvancedSettings&identifier=uXXXXXX"
Dit bericht verschijnt bij elke actie en de aanpassingen worden niet doorgevoerd. Het bericht verschijnt in elke browser die ik getest heb. Dus Firefox, Brave, Edge en Chrome met en zonder enige extensions.
Nu heb ik twee vragen:
Je antwoord staat gemarkeerd als oplossing maar het is er, met alle respect, geen.
Een dag later bestaat het probleem nog steeds en als de helpdesk niet door voldoende mensen gecontacteerd is zal het ticket niet naar 2nd laat staan 3rd level geëscalleerd zijn, waardoor het mogelijk nog niet onder de aandacht van mensen die het kunnen oplossen gekomen is.
In gevallen als dit moet je imho net wel aan de alarmbel trekken.
Inderdaad.
Net om 07:58 nogmaals een poging gedaan. Session Error blijft zich voordoen.
Goedemorgen allemaal,
Sinds gisteren zit ik met hetzelfde probleem, heb helpdesk gebeld en ze hadden mij verteld een e-mail te sturen naar telenet. En vandaag hetzelfde, steeds de melding "Session error".
Groetjes.
Ik had net eens getweet met Telenet en ze zijn er volop mee bezig. Jammer dat het zo lang aanhoudt..
Can confirm, still doesn't work.
Can't add a port fwd or change settings like upnp.
Gebruik volgende link : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/menu=selfservice
ipv https://mijn.telenet.be.
@Ex-Netweter schreef:Gebruik volgende link : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/#/menu=selfservice
ipv https://mijn.telenet.be.
Maakt geen verschil.
Probleem erva
Probleem ervaar ik ook al de ganse dag en nog steeds niet opgelost...
zelfde probleem hier
@Ilona_ schreef:Dit is _niet_ opgelost.
Waarom staat hier gemarkeerd dat dit zou opgelost zijn?
Later nog eens proberen is geen oplossing, dat is met een kluitje in het riet gestuurd worden.
Ik heb StefaanH zijn bericht als oplossing aangeduid omdat ik geen probleem heb om te wachten. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.
Hetzelfde probleem, ik nam contact op met telenet en adviseerde me om mijn modem te wijzigen, probleem niet opgelost, Ik heb gemerkt dat mijn network is niet stabiel
@robatoras schreef:Via klantenservice kun je wel op 'Mijn Telenet'
Click op contact rechts boven Netweters
Click dan op klantenservice en je bent op 'Mijn Telenet'
Het probleem is niet op op Mijn Telenet te geraken, dit lukt perfect.
Het lukt niet om een wijziging door te voeren (bijv een port forwarding). Dan krijg je de Session Error foutboodschap.
Telenet: "we zijn ervan op de hoogte en een groot aantal klanten heeft er last van. We doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen".
Ben al blij te lezen dat ik niet alleen ben.
Ik heb reeds geprobeerd via verschillende browsers, verschillende computers op 2 verschillende netwerken. Modem van telenet herstart, niets lijkt te helpen.. Zowel poorten toevoegen als DMZ wijzigen lukt me niet.