Beantwoorden
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Modem geraakt niet geactiveerd

Gisteren voormiddag nieuwe modem gaan halen in de winkel, eens thuis geraakt de modem niet geactiveerd. Gebeld naar de klantendienst en heel lang moeten wachten om te horen dat zij niets kunnen doen en enkel een case opmaken. Hoe kan het dat men er niet in slaagt om een simpele modem te activeren, ik heb het macadress voor handen. Jaren lang tevreden klant bij telenet maar dit zorgt voor erg veel frustratie. Zit al 2 dagen zonder internet was zeer frustrerend is. 

0 Likes
18 reacties
Ex-Netweter
 

Modem geraakt niet geactiveerd

Eind maart heeft Benedikte Paulissen, bazin van de Telenet-klantendienst, in het programma "De Inspecteur" op VRT Radio 2 beloofd dat klanten die zonder internet of tv zitten binnen de 48 uur terug van hun Telenet-diensten zouden kunnen genieten: https://radio2.be/luister/select/de-inspecteur/stijgend-aantal-klachten-over-klantendienst-van-telen...

De IT-problemen bij Telenet blijven al maanden aanslepen en de communicatie naar de klanten is bedrieglijk, Telenet belooft veel, maar oplossingen blijven uit.
Trek zelf je conclusies.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Modem geraakt niet geactiveerd

Het is mogelijk dat je oude modem nog werkt. Dit kan je eens proberen.
Hier is de activatie ook mislukt, Oude modem terug geïnstalleerd.

Technische dienst zei tegen mij: als je zonder diensten zit mogen ze contact opnemen met de achterliggende diensten om het in orde te maken.
Dus ik vermoed dezelfde dag.
Indien je oude modem nog werkt, is het afwachten tot je dossier aan de beurt is.
Hier is het al 8 dagen wachten 😞 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2702
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Modem geraakt niet geactiveerd

De Technische dienst zal verlof hebben zal voor dinsdag zijn

Best de oude modem terug zetten tot dinsdag

0 Likes
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Modem geraakt niet geactiveerd

Dat is net het probleem, heb geen oude modem meer. Om een nieuwe te krijgen moest ik mijn oude inleveren bij de winkel en gaven ze mij de nieuwe mee naar huis. 

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1125
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Modem geraakt niet geactiveerd

Bij elke provider kunnen er wel problemen opduiken (storing, activatie, facturatie, ...). Dus iedereen kan beslissen om over te stappen naar een andere provider; maar geen garantie dat je daar nooit iets van problemen zal ondervinden.

Sinds de switch naar hun nieuwe IT systeem heeft Telenet veel problemen heeft met activatie (ik ken iemand die een maand zonder internet gezeten heeft door mislukte activatie). Helaas @MrAnonymous ga je niet veel anders kunnen doen dan afwachten, en regelmatig contact opnemen met de klantendienst voor een status update.

Ik vind het eigenlijk straf dat ze zoveel product veranderingen doen tijdens deze periode (campagne vervangen Digicorder naar TV Box, All Internet + TV naar Giga Internet + TV (nieuwe modems voor deel van de klanten), lancering 360° Pods (ook weer specifieke modem) etc.)


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Modem geraakt niet geactiveerd

Dat ze maar niet beginnen met een modem switch CV8560E Docsis3.1 met eigen router naar de nieuwe F@ST3896LG-TN met bijhorende Pods.

Afblijven van iets dat perfect werkt met OneUp over 1Gbps.

 

0 Likes
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Modem geraakt niet geactiveerd

En is het nu opgelost?

0 Likes
MrAnonymous
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Modem geraakt niet geactiveerd

Nog steeds niet helaas. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Modem geraakt niet geactiveerd


@MrAnonymous  schreef:

Nog steeds niet helaas. 


Telenet is er met de klak naar aan het gooien. De snelste zijn ze nu niet meer en als ook hun hulpverlening het laat afweten...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Modem geraakt niet geactiveerd

Het is gewoon schandalig dat het zo lang duurt.

De snelste met 1Gbps zijn ze nog steeds @sb 

Niemand is sneller in Belgie.

22% over fiber kan 1Gbps

98% over coax kan 1Gbps

Je bent pas de snelste als je meer dan 1Gbps aanbied.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Modem geraakt niet geactiveerd

Met Ultra Fiber en 100 Gbps is Proximus in principe de snelste, dus die titel is Telenet kwijt, maar ik ga daar verder niet over discussiëren. Daarmee raakt de modem van de OP niet geactiveerd...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ludo26
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Modem geraakt niet geactiveerd

Ik heb ook drie dagen moeten wachten voor de activatie van mijn modem. Dus blijven aandringen, door deze heb ik wel een compensatie gekregen.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Modem geraakt niet geactiveerd

Blijven aandringen via WhatApp,die kunnen altijd iets meer.

Wat bedoelen ze nu met dossier behandelen,dat wil ik eens weten

moet dat soms via via via enz....overzetten  activeren is 'n werkje van hooguit enkele minuten

0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Modem geraakt niet geactiveerd

Dan heb je veel geluk gehad.
Ik wacht al van 30 maart op activatie.
Zowel telefonisch als via WhatsApp zeggen ze: sorry voor de vertraging wegens blablabla, maar je zal moeten wachten tot ze je dossier behandelen.
En de blablabla is het excuus dat ze kunnen blijven gebruiken ivm het nieuw IT-systeem