Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

Hoi

 

Ik heb alle diensten opgezegd voor mijn pa ( zit in een revalidatie centrum )

 

Nu kreeg ik een mail dat ik de digicorder en de gehuurde AP moest binnendoen . So far so good.

 

Maar ik lees op de Telenet pagina's dat je de modem ook moet binnenleveren bij opzeg ( als je een recente witte hebt  )...

 

Vraag gesteld via whatsapp aan Telenet, maar tot op heden geen reply

 

Als het niet in de mail staat ? Dan laten hangen ?

0 Likes
7 reacties
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

Ik moest bij het vervangen van de modem de oude modem in elk geval binnenbrengen.  Heb dat onmiddellijk gedaan maar toch werd er €60 aangerekend. Gelukkig had ik het bewijs van aflevering nog zodat het uiteindelijk toch in orde kwam.  Ik zou je dus zeker aanraden om de modem binnen te brengen bij Telenet.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

@rolelael 

Bij een opzeg van diensten moet je tegenwoordig de modem en de digicorder en gehuurde apparatuur binnen brengen. Moest het gaan om een verhuis kan je de modem laten staan. Het is natuurlijk maar net hoe je het nu interpreteert, een verhuis naar het revalidatiecentrum of tijdelijk er naar toe maar dat die nu op het adres blijft wonen. Zou zeggen als die er blijft wonen en geen gebruik meer gaat maken van de Telenet diensten zou die alles binnen moeten brengen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

@patrick37 : zal permanent zijn. Pa komt niet meer naar huis ( zal naar een verzorgingstehuis gaan normaliter en daar is tv en internet ) .

 

Zal dus de modem maar binnendoen.

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

Ja, je gaat de modem moeten binnenbrengen.

Het is geen verhuis (want er is al tv, dus de DTV van Telenet hoeft niet te verhuizen), maar een stopzetting.

 

Zoals hierboven ook al aangehaald is: vraag zeker een bewijs van inlevering.

Sommige winkels geven dat niet altijd mee en vergeten het toestel te registreren waardoor je een restwaarde op je aanrekening kan krijgen.

rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

Klopt, uiteindelijk een bericht terug gehad van Telenet, met de excuses voor de verwarring... en dat inderdaad de modem ook binnen moet.  ( ze hadden dat beter in de kennisgeving ook vermeld ! ) 

 

Kan me wel inbeelden dat vele klanten dat dus niet doen en achteraf met de gebakken peren zitten

 

Dus alles gaat binnen en fingers crossed of de administratie zijn werk ok doet 🙂

Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

Zeker bewijsje goed bijhouden dat je alles hebt binnengebracht.  Dan komt het uiteindelijk allemaal wel in orde moest er toch iets aangerekend worden.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Modem terug binnenleveren bij einde diensten

dat is goed  genoeg gezien op container park in de bak electro van die modem s of huur woningen bij vrienden bij het  schilderen van de muur de  modem vuilzak in  er wordt al veel weg gegooid en daar willen ze een stop tegen zetten bij prox wordt ook wat weg gegooid aan telefoon zeggen ze het zelf gooi het weg of breng hem binnen  in de winkel gaat ook in bak (oude modellen )

0 Likes