NAT probleem met port forwarding
Ik heb in "Mijn Telenet" portforwarding gedaan. Echter als ik mijn IPv4 IP "tracert" kom ik telkens bij "Request timed out" Heb Telenet All-in. Broer heeft zelfde probleem. Makker met "Business Fibernet" niet. Heeft geen extras, gewoon basic "Business Fibernet". Lijkt me dat de NAT op strict staat, maar ik weet niet hoe ik die verander. Ik zou gewoon ALLES wat in of uit gaat van die enkele poort moeten toelaten. Apparaat in questie is niet verbonden met men PC, maar rechtstreeks met de Telenet router. En het gaat allemaal over Wi-fi.
Modem type: 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)
Zaken die ik heb geprobeerd:
- Firewall's allemaal af, router en PC.
- Poort open te zetten in DMZ
- UPnP
- Alles herstarten telkens na elke aanpassing.
- VPN static IP's
- Alles hier boven zowel apart als tezamen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
portforwarding
-
router