Beantwoorden
grizlynator
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hi there!

Nieuwe Xbox series S en NAT-type

hallo

ik geraak er niet aan uit in de laatste topics die ik las over die  nat type op xbox.ik had eerst de xbox series s,en heb nu de series ik,nu heb ik wel bij nat type gemiddeld,op mn andere toestel niet,ik zie ook dat mn download snelheid nu maar iets van rond de 200  kbps,daarvoor had ik rond de 900 in snelheid

ben een leek in die instellingen,als er iemand dat zelfde probleem had,kan je me helpen aub

alvast bedankt grtz

3 reacties
thomasdb
Freshman Bijna Allesweter
En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

is de ene draadloos en de andere bekabeld?

heb je ook een eigen (smart)switch, mesh of router?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Wat de snelheid betreft. Ben je aangesloten via ethernet kabel of via Wi-Fi?

Versta ik uit je bericht goed dat je beide toestellen gaat blijven gebruiken? Ik vermoed dat beide toestellen hier aan het vechten zijn om dezelfde poorten.

Probeer eerst eens je modem én beide toestellen te herstarten.
Lost dat het niet op, ga dan op één van de toestellen naar Instellingen > Algemeen > Netwerkinstellingen > Geavanceerde instellingen > Andere poort selecteren > Handmatig en kies eentje uit de lijst (niet de standaard poot). Herstart daarna nogmaals de modem én de Xbox.

Had je in het verleden al iets aangepast via MyTelenet of steeds met de standaard instellingen gewerkt?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@grizlynator Je kan best even een kijkje nemen op volgende url : https://support.xbox.com/nl-BE/help/hardware-network/connect-network/xbox-one-nat-error#:~:text=Cont....

Probeer ervoor te zorgen dat de Xbox op kabel is aangesloten. Dit werkt altijd het beste.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.