24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Kan het zijn dat Telenet recent zijn website heeft vernieuwd ? Ik gebruik Safari als browser en ik kan mijn gegevens niet meer bekijken want alles staat doorheen.
Ik gebruik MacOS Ventura 13.0.1
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Nieuwe website
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Het kan zijn dat je op dit moment omgeschakeld wordt en dat er dus bepaalde problemen zijn. Elke klant en gebruiker wordt omgeschakeld en daar horen bepaalde veranderingen bij dus het kan zijn dat het daar mee te maken heeft. Je kan eens kijken via Google Chrome of je daar ook nog gewoon iets ziet , hier bij mij is het in safari als Chrome hetzelfde dus ik kan alles perfect zien.
Zeker eens cache en cookies legen dat is wel belangrijk voor een goede werking op dit moment.
Bedankt, de cache verwijderen heeft geholpen.
Ik zie mijn gegevens terug op de juiste manier 😉
@Ex-Netweter
Bedoeld u de nieuwe layout van "Mijn Telenet"?
Ik heb deze al een paar dagen maar ik slaag er niet in om bij m'n geavanceerde instellingen te geraken van de modem.
Al contact gehad met telenet maar niet meteen een oplossing.
Merkt u eveneens dergelijke problemen?
Stephan
De problemen die ik had was vooral de layout, ik zag alleen tekst in 'mijn telenet' maar dat is nu terug in orde.
Ik heb eens geprobeerd om naar die instellingen te kijken en dat lukt mij.
Bij mij is alles (terug) in orde.