Beantwoorden
Dementor69
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Omruiling Telenet WNDR4300-TN Access Point

Ik zit al een tijdje met storing op mijn tv. Een telenet-technieker kwam langs en testte foutverlies aan de buitenbekabeling maar merkte tevens op dat mijn acces point verouderd is en beter vervangen zou worden door een recent exemplaar. "Gewoon dit aanvragen via de website mijnheer en ze sturen u een recent exemplaar op." Ik ben hier nu op de Telenetwebsite een doctoraatstudie aan het doen maar vind geen manier om deze omruiling aan te vragen. Iemand een idee?

 

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Omruiling Telenet WNDR4300-TN Access Point

@Dementor69  Is dit een AP die je ooit hebt aangekocht? Dan is die buiten garantie en zeker niet omruilbaar. Je kan wel een AP aanvragen, de eerste is gratis in huur, een volgende is aan 1€ per maand. Volgens mij kan je die gewoon in een Center gaan vragen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Omruiling Telenet WNDR4300-TN Access Point

Hey @Dementor69 ,

 

Zot dat de site van Telenet nu ook studies aanbiedt. 

 

Dat terzijde, 

is je AP trouwens aangekocht of huur je deze? Als ik mij niet vergis kan je deze ook via de Telenet app bestellen. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Omruiling Telenet WNDR4300-TN Access Point


@igvfer  schreef:

@Dementor69  Is dit een AP die je ooit hebt aangekocht? Dan is die buiten garantie en zeker niet omruilbaar. Je kan wel een AP aanvragen, de eerste is gratis in huur, een volgende is aan 1€ per maand. Volgens mij kan je die gewoon in een Center gaan vragen.


Met "een Center" bedoeld @igvfer een officieel Telenet Winkelpunt:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/Telenet-winkelpunten/

Daar kan je je 1ste AP huren voor 0 (nul) euro.

0 Likes