Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
RonnyVa
Freshman Meerweter
Full speed writing! Warming up? De vlam zit erin. Happy New Year!

Ondertitels

Mijn vrouw heeft problemen om lange ondertitels te lezen: 2 lijnen. Ik zie dat bij bepaalde providers een optie bestaat "ondertitels voor slechthorenden", waar de ondertitels langer op het scherm blijven. Is het ook niet mogelijk bij telenet de duur van de ondertitels aan te passen? Veel oudere mensen hebben daar last mee.         MVG

Ronny Vandenbussche

2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Ondertitels

@RonnyVa dat is nog niet mogelijk, de ondertitels zijn ook zender gebonden, heb nog niet direct weet van zenders dat dit aanbieden.

is eerste dat ik er van hoor dat dit kan en gebeurd, bij Proximus zijn ze zelf bij opnames en live sneller weg dan bij Telenet, je kan een hele zin zelf niet uitlezen en die is al weg.

wees dan blij met Telenet dat dit niet gebeurt.

komt voor bij VRT 1 en vtm bij Proximus, en dit al paar keer gezien bij mensen met een persoon dat ook slecht hoort.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Ondertitels

Ondertittelsvoor slechthorenden geeft ook nog andere informatie mee, zoals bijvoorbeeld voor een herkenbare klank zal er iets staan zoals klank van dichtslaande deur. Ook wordt er meer met kleurverschil gewerkt voor personen in beeld en buiten beeld.