|
26.935
netweters
|
167.254
antwoorden
|
|
22.435
vragen
|
op 1.9 is de ondersteuning van SAFESPOT gestopt. Mijn faktuur loopt tot 20.9. Krijg ik wat geld terug ?
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Op 1.9 is Safespot gestopt. Mijn faktuur loopt tot 20.9
Staat safespot apart (betalend) op je aanrekening?
Dan zou je normaal gezien op je volgende aanrekening een correctie moeten krijgen voor de periode 1-20/9 (er vanuitgaande dat het voor de ganse periode gefactureerd werd).
Bij de volgende rekening zou een credit nota bij staan van het bedrag
Ik wist ook niet dat je daar voor moest betalen zeker als internet afneemt
De vervanger staat klaar zie ik ,of niet
Heb mijn faktuur gekregen voor September die loopt van 21.9 tot 20.10.26 en Safespot van 4,99 euro is terug aangerekend. Op mijn vorige faktuur van Augustus is er ook nog Safespot aangerekend tot 21.9.26. Safespot is afgeschaft sinds 1.9 en wordt niet meer ondersteund. Toch is er opnieuw nog geen correctie gebeurd op mijn faktuur en is het teveel betaalde bedrag niet terugbetaald. Heb een klacht ingediend met het klachtformulier. Wacht af. Waarom corrigeert men dergelijke zaken toch niet direct !
zie antwoord gestuurd naar WG94 KRAK. Nog geen correctie en terugbetaling van het teveel betaalde bedrag van Safespot gebeurd ! Waarom gebeurt dit niet onmiddellijk !
Stuur via de chat de factuur en de mail dat Safespot gestopt is
En dat ze de 2 facturen crediteren
Zo te zien zijn ze niet op de hoogte dat niet meer wordt aangeboden vanaf 1 sep
ok, zal ik doen. Heb ook al een klachtenformulier ingevuld met de melding. Afwachten op hun antwoord...