|
26.943
netweters
|
167.298
antwoorden
|
|
22.436
vragen
|
op 1.9 is de ondersteuning van SAFESPOT gestopt. Mijn faktuur loopt tot 20.9. Krijg ik wat geld terug ?
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Op 1.9 is Safespot gestopt. Mijn faktuur loopt tot 20.9
Staat safespot apart (betalend) op je aanrekening?
Dan zou je normaal gezien op je volgende aanrekening een correctie moeten krijgen voor de periode 1-20/9 (er vanuitgaande dat het voor de ganse periode gefactureerd werd).
Bij de volgende rekening zou een credit nota bij staan van het bedrag
Ik wist ook niet dat je daar voor moest betalen zeker als internet afneemt
De vervanger staat klaar zie ik ,of niet
Heb mijn faktuur gekregen voor September die loopt van 21.9 tot 20.10.26 en Safespot van 4,99 euro is terug aangerekend. Op mijn vorige faktuur van Augustus is er ook nog Safespot aangerekend tot 21.9.26. Safespot is afgeschaft sinds 1.9 en wordt niet meer ondersteund. Toch is er opnieuw nog geen correctie gebeurd op mijn faktuur en is het teveel betaalde bedrag niet terugbetaald. Heb een klacht ingediend met het klachtformulier. Wacht af. Waarom corrigeert men dergelijke zaken toch niet direct !
zie antwoord gestuurd naar WG94 KRAK. Nog geen correctie en terugbetaling van het teveel betaalde bedrag van Safespot gebeurd ! Waarom gebeurt dit niet onmiddellijk !
Stuur via de chat de factuur en de mail dat Safespot gestopt is
En dat ze de 2 facturen crediteren
Zo te zien zijn ze niet op de hoogte dat niet meer wordt aangeboden vanaf 1 sep
ok, zal ik doen. Heb ook al een klachtenformulier ingevuld met de melding. Afwachten op hun antwoord...
Die Chatfunktie van Telenet is om te huilen. Ik las ergens dat men die chatfunktie moet laten openstaan. Heb ik gedaan door de sessie naar beneden te brengen en te laten staan, maar sommige keren is die chatfunktie verdwenen en mag ik alles opnieuw vertellen over mijn probleem. Slecht systeem. Het zijn ook altijd andere mensen die antwoorden en ze weten van elkaar niet af. Kreeg zelfs al eens een antwoord over "Safespot +" over mijn vraag over SAFESPOT. ! Ze weten daar van de wereld niet ! Ik heb nochthans alle nodige dokumenten, fakturen en gegevens doorgestuurd, maar het duurt een eeuwigheid vooraleer men antwoord. Heb alles nu nog eens opnieuw doorgestuurd en mijn probleem van verkeerde fakturatie i.v.m. Safespot ,dat op 1.9 is afgeschaft en niet meer ondersteund wordt, gemeld... Wat moet ik doen ? Moet ik naar een Servicecenter gaan om dit aan te kaarten ? Kan ik zelf die SAFESPOT FUNKTIE UITSCHAKELEN ? Weet iemand raad en hulp ? Thanks.
Kan en mag ik zelf de SAFESPOT FUNKTIE in mijn abonnement uitschakelen. Ik zie daar iets van dat dit zou mogelijk zijn in MY TELENET.
Op mijn faktuur van Juli stond deze melding. Ik zou een nieuwe modem moeten gaan halen om Safespot verder te kunnen behouden .Dat ga ik niet doen. Dat ze Safespot uit mijn abonnement halen dan, maar nee, ik zie dat deze funktie nog aktief is. Dus nu zijn ze ermee bezig om een rechtzetting te doen i.v.m. terugbetaling teveel betaald op fakturen Augustus en September. Man man man, met wat zijn ze daar bezig... Als het nog lang duurt haal ik zelf die funktie uit mijn abonnement in Mijn Telenet..
Aaaaaah, dat is wel nieuwe informatie.
Aangezien er zowel een stukje staat over "schakelen we Safespot uit" en "betrokken diensten (...) opzeggen via de klantendienst", vind ik niet dat er duidelijk staat of zij alles regelen of jij toch nog naar de klantendienst moet bellen.
@Moderator misschien kan dat in de toekomst toch iets duidelijker verwoord worden? Zeker als de facturatie blijft doorlopen indien de klant geen actie onderneemt.
Heb nu zelf de optie SAFESPOT verwijderd. Heb ondertussen daar al een mail over gekregen met bevestiging wijzigingen bepaalde diensten en ik zie dat ik een tegoed staan heb van de teveel betaalde kosten voor Safespot in de fakturen van Augustus en September.
De dienst is niet stop gezet maar je moest een wissel doen van modem
Dat is een andere zaak vanaf vandaag is pas gedaan omdat je zelf hebt stop gezet
Je kan geen aanspraak maken om een terugbetaling omdat de dienst nog bestaat
Ik hoor ook mensen een spel doen van de Digicorder nu zal ik niet meer moeten betalen omdat de terug kijk tv stopt
vanaf 1 okt dit klopt voor de duidelijkheid ook niet je zal moeten blijven betalen .
Wil je niet meer betalen moet je opzeggen dat moet je zelf doen
Zelfde met de extra zender bundels die blijf je betalen tot je zelf opzegt of de box wisselt
Heb sinds geruime tijd al een nieuwe TV BOX type 2008C STB TN. Moet ik nu terug een nieuw TV BOX gaan halen ? Zo ja, ben ik dan mijn opnames kwijt ? Die zitten nu in de cloud toch begrijp ik en worden daar bewaard ?