@Ex-Netweter hebt u het al gemeld bij telenet, in het verleden is het nog gebeurt bij enkelingen buitensporig verbruik, en dat is opgelost geraakt, natuurlijk doe eerst wat @janne_man en @patrick37 ook zeggen kijk alles goed na, kijk na wat meetelt voor verbruik netflix bv updates smart tv zou kunnen, maar ik heb ook een smart tv en ik kom amper op 36 GB en dat is al heel veel voor mij en hier staat de tv minstens 10 uur aan en hang ik bij slecht weer 8 uur aan de pc, netflix films huren doe ik niet, streaming app's enz gebruik ik niet en die kunnen uw verbruik omhoog jagen
De Telemeter toont je verbruik tijdens piek- en daluren (incl. verbruik Wi-Free).
Goed om te weten: je verbruikt volume door te surfen, en ook via streaming (bv. YUGO TV-app, Telenet TV-app en Yelo Play-app).
als het verbruik blijkt aan uzelf te liggen bekijk dan eens een ander abonnement dat misschien voor u voordeliger uitkomt.
Jos