41880
netweters
|
18388
gesprekken
|
19873
vragen
|
Sinds de nieuwe web interface lukt het mij niet om port forwarding regels aan te passen of nieuwe toe te voegen, ik kan wijzigingen aanbrengen maar ze niet opslaan.
Dit is ondertussen al maanden bezig, Telenet doe hier aub iets aan!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik snap je frustratie, er zijn inderdaad verschillende problemen met Mijn Telenet. Op De Netweters zal Telenet je echter niet verder helpen, daarvoor zal je je tot de Klantendienst moeten wenden, het is hier immers een klantenforum.
Als wij Netweters je eventueel kunnen helpen dan horen we het graag. Sommige problemen met Mijn Telenet hebben immers wel een gekende oplossing. Mocht je dat willen, beschrijf dan even het probleem en we denken even mee.
Hiervoor mag je inderdaad contact opnemen met de klantendienst, zoals @WG94 gemeld heeft.
Let je er ook op dat je geen topics dubbel plaatst, @timhermans? Het dubbele topic werd alvast weggehaald! 😊
Heb ik reeds een maand geleden gedaan, zonder resultaat..
Ik heb toch duidelijk omschreven wat juist niet lukt..
“Ik kan wijzigingen aanbrengen maar ze niet opslaan” heb je geschreven, daarmee kan je meerdere problemen beschrijven.
Er zijn drie dingen die ik kan bedenken: de opslaan knop verschijnt niet, dat je na het opslaan een foutmelding krijgt of dat er na het opslaan gewoon niets gebeurt/de vorige instellingen blijven staan.
Indien het eerste, is dit bijna altijd door een fout in de instellingen. Veel voorkomend probleem is UPnP en DMZ die beiden in gebruik zijn, terwijl er maar een van de twee actief mag/kan zijn. Om een of andere reden toont dit echter geen foutmelding als dat al foutief was bij het laden van de instellingen. Een van de twee uitschakelen zorgt er dan voor dat de knop wel verschijnt.
Is het toch een ander probleem waar je hulp bij wenst, mag je altijd wat meer details geven.
Het is idd de knop die niet verschijnt, ik probeer het direct uit, alvast bedankt voor de tip!
Nu heb ik het volgende probleem, het lijkt dat UPnP en DMZ beiden in gebruik zijn, maar ook hier als ik iets aanpas om bv UPnP uit te zetten krijg ik geen knop om op te slaan..
Hoe nu verder?
Het is in orde gekomen door de telenet-modem te resetten naar fabrieksinstellingen.
Nu is het conflict van UPnP en DMZ opgelost en nu kan ik terug aanpassingen maken en bewaren. 👍
Iedereen bedankt voor de snelle antwoorden en tips! ✌️