Beantwoorden
PatrikL
Freshman Beetjesweter
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Probleem activatie nieuwe modem?

Mijn broer is nieuwe klant (internet & TV) bij Telenet en heeft gekozen voor een doe-het-zelf installatie van modem en TV-box. 

Nu krijgen wij in de Telenet winkel te horen dat er problemen met het activeren van een nieuw account voor mijn broer alsook de activatie van modem en TV-box.

Is jullie hier iets van bekend en wanneer dit mogelijks opgelost kan zijn.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

Met vriendelijke groet,

Patrik Liekens.

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@PatrikL 

Voor ons als klant zelf zijnde geen idee of er problemen zijn dat kunnen we niet nagaan. Beste is dat je dan eens de helpdesk contacteert via Whatsapp of eens bellen of Messenger en daar eens navragen. 

Het zou natuurlijk kunnen dat er ergens een probleem is met de activering , dan zou ik eerder denken door de wijzigingen die er nu zijn maar anders geen idee. Want achter de schermen zijn een aantal wijzigingen lopende heb ik begrepen en misschien is het daardoor dat activeringen nu niet helemaal goed lopen. Maar ik ben er niet zeker van dus zou het zeker eens navragen. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stadhuis2
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Klantendienst bellen 015/66.66.66

0 Likes