24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
als de text met opmaak laad ( denk tinymce , geen zin om uit te zoeken )
dan werkt de BR tags van zodra je typt
Laad het niet , dan moet je een andere browsre proberen ( zoals chrome)
laad het dan nog niet , dan ga je naar HTML tab en type je dit achter elke zin
<br>
elke lijn is een BReak
dus een lege lijn is ook een BReak
Werkt aleen in HTML tab , text met opmaak tab werkt dat niet
ps: voor mij werkt dat zonder problemen die text met opmaak xD
op mijn S3 had ik dat ook regelmatig gedaan ( zowat elke 3 dagen nieuwe versie )
dat werkte goed , maar heb al extreem veel verhalen gehoord over de bootloop en andere zaken
vandaar dat dat echt de laatste oplossing is
ik weet niet wat de voorwaarde zijn van een nexus of van google omtrend custom roms
maar bij samsung is gewoon je garantie weg
momenteel kan je niet meer doen dan wachten op de beta release ( denk dat je dat ook kan aanzetten als ik mij niet vergis )
en hopelijk is daar het probleem mee opgelost , of als je het echt niet meer kan verdragen moet je downgraden of custom gaan
in de custom roms zijn sommige dingen opgelost die niet in de officiele zijn opgelost
zie naar cyagenmod , zijn een hoop dingen anders dan stock rom xD
mvg
PowerChaos
@PowerChaos bij de Lounge kunnen we zoveel zeveren als we willen 🙂
Ik kan wel wat html ik vind het gewoon vervelend om het te typen zonder een editor zoals Sublime en op mijn gsm zijn al die tags zeer vervelend.
en wie gebruikt er ooit & quot? 😛 dat is echt onnutig. 🙂
"e; => double Quotesheeft niets met html te maken maar met veilige input zodat html codes niet worden uitgevoerd maar aleen worden weergegeven
word <br>
@sb ja dat probleem heb ik met w10 insider preview op mijn pc...@sb ja dat probleem heb ik met w10 insider preview op mijn pc...
Ik heb echt een zin om die helemaal opnieuw te installeren en dan ook nog eens een terabyte aan bestanden/software/games te gaan downloaden...
blijkbaar is dat aleen het geval als je van beta terug gaat , niet als je van beta naar final gaat (maat van mij heeft beta 7 geinstaleert en dan de gewone updates van de 7 )
maar de kans is er inderdaad wel , waarschijnlijk hangt het van de minor versie af
als je all je spelletjes en andere zaken op een 2de partitie zet heb je dat probleem niet
ik zou de schijf indeling op deze manier doen
1TB HDD
---
c:/ -> 200GB
d:/ -> 800GB
( d:/ -> 600GB -> e:/ 200GB als backup )
de C schijf zou ik altijd op 200GB zetten , is meer dan genoeg voor windows aleen , de rest op andere schijven ( c:/ schijf zou normaal maar 50GB in beslag nemen , en de rset voor vram en uitpakken en temp )
dan heb je nooit een probleem als je her instaleert , aangezien je aleen de c schijf leegveegt
mocht je SSD hebben , dan gebruik je 200GB van de SSD en de rest voor Zware spelletjes die lang moeten laden ( 300GB )
mijn setup is het volgende
500GB SSD ( samsung evo )
1TB HDD ( wd green )
c:/ -> 200GB SSD
d:/ -> 1TB ( wd)
e:/ 300GB (ssd )
D en E worden gebruikt voor spelletjes , E aleen voor spelletjes en D voor all de rest
enige dat je kwijt bent zijn de shortcuts xD en mogelijk een paar programma's zoals steam die herinstaleren maar niet de spelletjes want die neemt die van de folder
mvg
PowerChaos