24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Beste,
Ik heb juist een nieuwe PC aangekocht, en bij het downloaden krijg ik eerst de vraag of het wijzigingen mag aanbrengen op mijn pc, en vervolgens krijg ik de melding "Er is een nieuwere versie van het installatieprogramma gedownload en kan nu worden gestart" en vervolgens klik ik op volgende met een schildje ernaast.
De volgende melding dat ik krijg is dat de installatie is mislukt.
Kunnen jullie mij mogelijks helpen?
M.V.G.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter het is belangrijk dat u eerst alle updates gedaan heeft op uw nieuwe pc . Daarnaast ook er voor zorgen dat het eerder voor geprogrammeerde virus programma eraf gehaald is voor dat u die van Telenet erop gaat zetten. Hierdoor ontstaan er conflicten waardoor u deze foutmelding krijgt.
Misschien het moment om die pack te laten voor wat het is? Dat ding blijft immers geld kosten terwijl er voldoende gratis alternatieven zijn.
Probeer eens:
Beste,
Bedankt het is inderdaad zo gelukt
groetjes
Mickael
Kan je oplossen met deze tool : FsUninstallation Tool . Is van F - Secure .
@Ex-Netweter schreef:Kan je oplossen met deze tool : FsUninstallation Tool . Is van F - Secure .
Is niet nodig; bovendien werd het probleem al verholpen.
De installatie van Security Pack verliep vlot tot de laatste stap : "een nieuwe versie is beschikbaar en zal worden gedownload. Klik op "Volgende". En toen de boodschap "Installatie mislukt". Zoals aanbevolen in vorige commentaren, heb ik het installatiebestand na het downloaden uitgevoerd door "Uitvoeren als beheerder-administrator" te linksklikken, (en niet gewoon als "Uitvoeren"), en toen lukte het wel.