Beantwoorden
MarkV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag En we zijn vertrokken! Hi there!

Problemen na omwisselen modem

Vrijdag in Telenet winkel oude modem gaan omwisselen voor nieuwe omdat deze defect was. Alles zou omgezet worden van oud naar nieuw. Thuis aangekomen kabels ingeplugd en 20 minuten gewacht. Helaas, alles bleef rood.

Nogmaals contact opgenomen met helpdesk. Nogmaals alles gereboot, zonder resultaat. Uiteindelijk bleek dat er "iets" vastgelopen was bij de omzetting en er is een ticket aangemaakt. Ondertussen een dag verder en nog steeds geen internet. Mijn devices vinden de modem zelfs niet. Van de helpdesk krijg ik geen duidelijk antwoord wat er precies aan de hand is, laat staan wanneer het wordt opgepakt.

Iemand nog dergelijke ervaring met deze geweldige service?

0 Likes
6 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2675
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Problemen na omwisselen modem

Of wel ga je terug naar de winkel met de modem

Of je wacht tot maandag

Je ben best om deze zakken op maandag of dinsdag te doen

Het activeren kruipt tijd in

0 Likes
FVDM
Experienced Veelweter
Berichten: 255
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Problemen na omwisselen modem

Ik hoop voor u dat het niet waar is , maar er is reeds meer dan een maand een probleem met het instellen van het thuisnetwerk.

Waar , zoals ik velen wachten op de oplossing.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Problemen na omwisselen modem

@luc55 

Kruipt tijd in??? Het gaat niet over een nieuwe klant maar modem switch. Toen ik men nieuwe haalde kwam ik thuis en had zo goed als direct internet.

Er kruipt tijd in omdat telenet aan alles tegelijk heeft liggen upgraden/updaten/prutsen. Groot verschil

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Problemen na omwisselen modem

Ik ga hier even @DeLLiAnO volmondig bijtreden: toen ik mijn modem ben gaan omwisselen tegen een nieuwer model (is wel al een tijdje geleden, maar dat doet niet terzake) vertelde men mij in de winkel dat tegen de tijd dat ik thuis was het al in orde zou zijn.

En dat was het ook. En dat is de normale gang van zaken ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2675
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Problemen na omwisselen modem

Het is nu een drukke periode

Natuurlijk gaat altijd goed maar op vrijdag kan er altijd iets verkeerd gaan

en dan moet je wachten tot maandag

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Problemen na omwisselen modem

@luc55 

Denk dat je niet goed begrijpt.

Heeft niets met drukte te maken. Ze geven het in en paar minuten later is dat geactiveerd. De verhalen dat op sommige topics verschijnen, waar de klant antwoord krijgt dat langer duurt om te activeren om dat teveel nieuwe activeringen zijn is gewoon ridicuul!

Een fout ok, kan gebeuren enja winkel toe.. is het wachten of bellen of whatsapp en is het opgelost.

Wat er nu gaande is bij telenet is compleet iets anders ....

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes