Beantwoorden
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1618
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Promotie ONE (15€ gedurende 1 jaar) ook geldig WIGO S?

Zoals de titel zegt:

Klant heeft nu Wigo S 3GB. Kost: 90.28 €pm

Data: 3GB pot te gebruiken door 2 GSM's.

Er is nu ook internet nodig op een 2de locatie.

 

Klant overweegt overstap naar One met 2 GSM's (1ste GSM onbeperkt, 2de GSM 5GB). 

Data SIM kan dan gebruikt worden in de 2de locatie (in plaats van daar 2de Internet-only abbo af te sluiten).

 

Er loopt op dit ogenblik een promotie voor One(Up), waarbij je 15€ korting krijgt gedurende 1 jaar.

Zou dit alleen gelden voor nieuwe klanten, of kunnen bestaande Wigo klanten die overstappen naar One(Up) deze promotie ook krijgen?

16 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Promotie ONE (15€ gedurende 1 jaar) ook geldig WIGO S?

@flip1953 dan is dat een uitzondering, ik heb 2 maal gebeld 2 dagen na elkaar en dan is er via telefoon dingen vermeld dat niet klopte en niet mogelijk was volgens hen, deze week in een winkel geweest waar ze telenet verkopen en daar perfect geholpen geweest en alles is opgelost, ze kregen zelf mijn CI module nu geactiveerd en er was deze week al een digitale lijn geactiveerd, dus het is nog wel mogelijk allemaal als je de juiste persoon hebt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2729
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Promotie ONE (15€ gedurende 1 jaar) ook geldig WIGO S?

Een collega belde naar telenet binnen de 2 min binnen

Ik zag in de winkel van telenet zaterdag geen lange rij meer

wordt kalmer heb ik de indruk

Natuurlijk vanmorgen zag ik mijn buurman zijn de problemen opgelost vroeg ik  zegde hij dat hij overgestapt was

en dat hij geen moeite gedaan heeft voor de rest

Goed om te horren dat alles wordt vlug opgelost