Beantwoorden
Ex-Netweter

Restricties paswoord voor ftp-connectie?

Hallo,

Ik heb gisteren m'n webruimte geactiveerd en probeer nu te connecteren via ftp, maar krijg telkens de boodschap dat de credentials niet correct zijn. Dit ondanks het feit dat ik de username gebruik die ik kreeg van Telenet alsook het paswoord dat overal, behalve via ftp dan, werkt. Ik heb al geprobeerd als username m'n email, die ik voor de normale login tot Mijn Telenet gebruik, in te stellen, maar ook dat maakt geen verschil. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het paswoord geen typfouten bevat gezien ik het via een pw manager invul en zoals ik al zei werkt dit paswoord overal, behalve voor connectie over ftp, perfect. Het probleem doet zich voor zowel via CyberDuck als via Transmit, dus denk ook niet dat het aan de client applicatie ligt...

01.png02.pngHet enige dat ik nog kan bedenken is dat de ftp login bepaalde restricties oplegt aan de lengte/opmaak van het paswoord, maar dat die dan niet gelden op andere plekken waar ik dat paswoord wel zonder problemen kan gebruiken... Weet iemand hier of dat zo is? Is er een maximum lengte of zijn er bepaalde tekens die niet gebruikt mogen worden?

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Misschien kan dit topic helpen: FTP inlog probleem

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Probeer eens in je browser:

ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@users.telenet.be/

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes