24613
netweters
|
151195
antwoorden
|
20572
vragen
|
Na een paar dagen weg geweest te zijn van huis ben ik sinds vandaag terug maar merk ik bij het aanzetten van de MacBook dat de safespot niet meer werkt. Voor de duidelijkheid voor ik vertrok werkte dit nog perfect.
Krijg de melding dat het product verlopen is waardoor er niks werkt. Safespot+ heeft de volledige schijftoegang en als ik het uitzet en terug aan zet komt er geen verbeterd resultaat. Zijn er terug problemen met de safespot+ op de Apple toestellen ?
@patrick37 schreef:
Het probleem is nog altijd niet opgelost. heb eens geprobeerd op de iMac te installeren ( had daar alles van verwijderd ) en daar werkt dat perfect op. Nu net eens opnieuw geïnstalleerd op de Macbook maar nog altijd hetzelfde probleem. Als ik de problemen opvraag zie ik enkel dit :
Zou bijna zeggen er uit die hele Safespot+ want het werkt meer niet dan wel. Er moet toch eens een deftige oplossing komen hiervoor anders beter niet meer aanbieden tot het eindelijk goed werkt.
@patrick37 We hebben dit opnieuw intern doorgegeven. We houden je hiervan ook verder op de hoogte.
@patrick37 We hebben feedback ontvangen dat er, sinds vandaag, een nieuwe update beschikbaar is voor MacOS. Kan je dit eens testen en ons het resultaat meedelen?
Heb de update gedaan maar nog altijd niks.
Weet niet wat er scheelt maar de update helpt ook niks.
@patrick37 schreef:
Heb de update gedaan maar nog altijd niks.
Weet niet wat er scheelt maar de update helpt ook niks.
Jammer dat dit niet geholpen heeft, @patrick37 . We hebben dit opnieuw doorgegeven en houden je op de hoogte. Kan je in de toekomst ook steeds bijtaggen met @ moderator? Zo kunnen we dit blijven opvolgen voor jou, ook als ik er niet ben. 🙂
Ik heb safespot+ opnieuw moeten installeren en opnieuw hetzelfd probleem.
windows 11 staat het gebruik van de firewall, antimalware en conten-control modules weer niet toe.
is er een oplossing voor dit probleem? want ik heb geen zin om een technicus te laten langskomen om dit probleem op te lossen
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: telenet safespot+ en windows 11
Heb zelf ook problemen met de MacBook met safespot+ daar werkt het momenteel ook niet op ondanks dat ik een update gedaan heb.
Je kan die update ook eens proberen tenzij je nog niks geïnstalleerd hebt natuurlijk.
@Moderator kan dit ook opgenomen worden ?
Die update werkt maar de modules niet
Hebben jullie al wat nieuws hier over of enige informatie wat het probleem kan zijn ?
@patrick37 schreef:
Heb zelf ook problemen met de MacBook met safespot+ daar werkt het momenteel ook niet op ondanks dat ik een update gedaan heb.
Je kan die update ook eens proberen tenzij je nog niks geïnstalleerd hebt natuurlijk.
@Moderator kan dit ook opgenomen worden ?
@GuyLo We hebben jouw bericht verplaatst naar dit topic. Dit omdat we dit dan beter kunnen opvolgen omdat dit ook over Safespot+ gaat.
We hebben jou hierover een privébericht gestuurd voor meer informatie. Kan je ons deze gevraagde informatie bezorgen?
@patrick37 Momenteel hebben we feedback gekregen dat onze diensten werken aan een oplossing. Van zodra we meer informatie hebben, koppelen we dit aan jullie terug.
is dit wat jullie bedoelen met de gegevens van de modem
telenet-xxxx
wifi-paswoord xxxxx
global Id xxxxx
Inhoud gewijzigd door Patrick37 (Krak) | Reden: persoonlijke wifi naam + paswoord
Windows 11 Home
Versie 23H2
Installatiedatum 3/10/22
Je hebt je wifi naam + paswoord in een openbaar forum geplaatst wat niet de bedoeling is. Bij deze heb ik dan ook je post bewerkt om die gegevens eruit te halen.
Wat ze bedoelen is welke modem je hebt , zie ook de afbeelding.
Die naam dien je erbij te zetten welke je hebt maar niks van andere privé gegevens.
bedankt Patrick
Is hier al enige informatie uitgekomen ?
Ondertussen zijn we 3 maanden verder en de recentste oplossing die ze bij Telenet kunnen bedenken, is dat mijn safespot+ niet geactiveerd is en dat ik hem moet activeren
Daar zijn we we mee vertrokken
en daar zijn we dan nu weer bij terug
goed bezig daar jongens