Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

@Moderator 

Na een paar dagen weg geweest te zijn van huis ben ik sinds vandaag terug maar merk ik bij het aanzetten van de MacBook dat de safespot niet meer werkt. Voor de duidelijkheid voor ik vertrok werkte dit nog perfect. 

Krijg de melding dat het product verlopen is waardoor er niks werkt. Safespot+ heeft de volledige schijftoegang en als ik het uitzet en terug aan zet komt er geen verbeterd resultaat. Zijn er terug problemen met de safespot+ op de Apple toestellen ? 

patrick37_0-1715008948932.png

patrick37_1-1715008960431.png

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
30 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Safespot+ werkt niet meer op Macbook met M2 chip.

Je kan beter 8 euro per maand besparen en iets als Pi-Hole gebruiken. Zo blokkeer je niet alleen verdachte websites met malware, maar ook ads.

Zelf gebruik ik hiervoor een Raspberry Pi en een eigen router die de RPi als DNS server gebruikt. Via PiVPN kan ik extern met mijn smartphone verbinden. Ik lees dat dit zelfs onder Windows kan. AdGuard Home is iets gelijkaardigs. Het is een beetje uitzoeken hoe het werkt, maar je bespaart 96 euro per jaar (en mijn Pi-Hole heeft het nog geen enkele keer laten afweten).

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes