24828
netweters
|
153038
antwoorden
|
20763
vragen
|
helaas moet ik vandaag vast stellen dat het probleem zich nog steeds voordoet bij telenet
ik krijg mijn security pakket niet geactiveerd en ook niet geinstalleerd
ik hoop dat het probleem snel opgelost kan worden
want ik blijf de fout melding ontvangen zelfs na diverse telefoontjes naar telenet
@Ex-Netweter, de post waarop je reageerde was bijna een jaar oud ondertussen. Het probleem dat men toen opmerkte, was toen ook effectief opgelost. Heb daarom van jouw post een nieuw onderwerp gemaakt. Want het kan soms voorvallen dat klanten deze melding individueel ervaren en niet door een algemeen probleem.
Kan je even laten weten wat je al geprobeerd hebt (welke browsers, welke handelingen)? Dan kunnen de andere Netweters je eventueel nieuwe tips geven.
beste suzy
ik heb al van alles geprobeerd maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost wat erg vervelend is
want ik had zeer graag mijn telenet security pakket geinstalleerd en geactiveerd
maar als ik dat wil doen via mijn telenet krijg ik steeds de foutmelding kan niet uitgevoerd worden
ik heb al diverse telefoons gedaan naar de klantendienst van telenet die me steeds melden dat het probleem opgelost was maar helaas is dat niet zo het geval. dus met andere woorden ik kan niet mijn telenet security pack installeren wat ik toch wel betreur . maar ik neem het Telenet niet kwalijk maar hoop wel dat dit technisch probleem zeer snel opgelost word .
met de beleefde groeten
George
@Ex-Netweter, je hebt het ook al eens via een andere browser geprobeerd? En je cache en cookies van de browsers verwijderd?
Indien het blijft mislukken, dan zou ik je toch willen adviseren om een laatste keer contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Doe het eventueel via Facebook of Twitter, mijn collega's helpen je ook daar graag verder. Dan kunnen ze, een dossier voor je opstarten om dit te laten onderzoeken bij de collega's van de backoffice.
beste suzy ik heb alle browsers geprobeerd maar helaas blijft steeds die foutmelding komen
ik ga zo meteen nog eens naar telenet klantendienst bellen want ik krijg het probleem echt niet opgelost wat ik ook probeer
bedankt voor de snelle reactie
met de beleefde groeten
George
ik hoop het echt want dit is echt niet meer aangenaam ik heb de telenet security maar kan hem niet installeren en activeren door de fout die bij telenet zelf ligt
met de beleefde groeten
George