Beantwoorden
George1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

helaas moet ik vandaag vast stellen dat het probleem zich nog steeds voordoet bij telenet

ik krijg mijn security pakket niet geactiveerd en ook niet geinstalleerd

ik hoop dat het probleem snel opgelost kan worden

want ik blijf de fout melding ontvangen zelfs na diverse telefoontjes naar telenet

0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

 @George1961, de post waarop je reageerde was bijna een jaar oud ondertussen. Het probleem dat men toen opmerkte, was toen ook effectief opgelost. Heb daarom van jouw post een nieuw onderwerp gemaakt. Want het kan soms voorvallen dat klanten deze melding individueel ervaren en niet door een algemeen probleem.

 

Kan je even laten weten wat je al geprobeerd hebt (welke browsers, welke handelingen)? Dan kunnen de andere Netweters je eventueel nieuwe tips geven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
George1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

beste suzy

 

ik heb al van alles geprobeerd maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost wat erg vervelend is

want ik had zeer graag mijn telenet security pakket geinstalleerd en geactiveerd

maar als ik dat wil doen via mijn telenet krijg ik steeds de foutmelding kan niet uitgevoerd worden

ik heb al diverse telefoons gedaan naar de klantendienst van telenet die me steeds melden dat het probleem opgelost was maar helaas is dat niet zo het geval. dus met andere woorden ik kan niet mijn telenet security pack installeren wat ik toch wel betreur . maar ik neem het Telenet niet kwalijk maar hoop wel dat dit technisch probleem zeer snel opgelost word .

 

met de beleefde groeten

George

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

@George1961, je hebt het ook al eens via een andere browser geprobeerd? En je cache en cookies van de browsers verwijderd? 

 

Indien het blijft mislukken, dan zou ik je toch willen adviseren om een laatste keer contact op te nemen met de klantendienst van Telenet. Doe het eventueel via Facebook of Twitter, mijn collega's helpen je ook daar graag verder. Dan kunnen ze, een dossier voor je opstarten om dit te laten onderzoeken bij de collega's van de backoffice. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
George1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

beste suzy ik heb alle browsers geprobeerd maar helaas blijft steeds die foutmelding  komen

ik ga zo meteen nog eens naar telenet klantendienst bellen want ik krijg het probleem echt niet opgelost wat ik ook probeer 

 

bedankt voor de snelle reactie

 

met de beleefde groeten

 

George

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

@George1961, in orde en veel succes! Hopelijk kunnen ze een dossier voor je starten om dit te laten onderzoeken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
George1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Security Pack niet geactiveerd of geïnstalleerd

ik hoop het echt want dit is echt niet meer aangenaam ik heb de telenet security maar kan hem niet installeren en activeren door de fout die bij telenet zelf ligt 

 

met de beleefde groeten

George

0 Likes