Beantwoorden
Jeroen4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slechte ervaring met Safespot

Sinds de aankoop van Safespot om telenet security pack te vervangen heb ik al verschillende problemen ondervonden:

- mijn modem valt ongeveer elk uur uit voor een 5-tal minuten sinds de de aankoop van Safespot

- Safespot guard op windows is ten eerste volledig in het Engels (voor mij geen probleem maar ken wel verschillende oudere mensen die problemen zouden hebben met de navigatie in deze applicatie.

- Safespot guard op windows ondersteund de laatste update (windows 10 “2004”) nog steeds niet ook al hebben velen dit al meer dan een maand geleden gemeld.

 

Ik heb contact gehad met verschillende medewerkers van de klantendienst via messenger en dit hebben ze gezegd:

- “ik pas wat instellingen aan op je modem”
- “laat je modem vervangen in een telenet winkel”

- “ik pas nog wat instellingen aan op je nieuwe modem

- “ik schakel Safespot even uit om te testen of het daar aan ligt.”

-  “Ok de problemen zijn opgelost fijne dag verder”

 

Het probleem dat mijn modem elke uur uitvalt is nu opgelost maar gewoon Safespot uitschakelen is toch geen goede oplossing? Nu zit ik zonde security...

Ik heb daarna maar gewoon naar de klantendienst gebeld, dit wisten ze me te zeggen:

- “ We weten dat er in Safespot nog verschillende problemen zitten maar het is ook nog maar net uitgebracht”

- “Het probleem ligt waarschijnlijk bij een paar van uw devices”

- “Safespot is op dit moment dan geen optie voor u”

- “Nee, we kunnen u niet terugschakelen naar telenet security pack, eens u naar Safespot gaat is er geen weg terug”

 

Hun oplossing kwam er dus op neer om geen security van Telenet meer te nemen en de laatste medewerker van de klantendienst was zelfs zo vriendelijk om mij AVG aan te bevelen.

Is er nog een andere oplossing voor mijn probleem? Zijn er anderen die dit probleem ook ervaren?

Indien er geen andere oplossing is hoop ik dat dit een waarschuwing kan zijn voor anderen die er over denken om naar Safespot over te schakelen.

 

 

6 reacties
HansDo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

Slechte ervaring met Safespot

In februari heb ik ook safespot geinstalleerd.

Vanaf de installatie niets anders dan problemen. Verschillende keren naar helpdesk gebeld, die mensen deden hun best maar wisten het uiteindelijk niet om een probleem op te lossen.

Na 14 dagen safespot er af gegooid en voor het eerst windows defender zijn werk laten doen.

Voordien had ik telenet security waar ik zeer tevreden over was maar helaas...

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over defender, samen met een goed geupdate windows 10 blijkt

dat een goede bescherming te geven, een beveiligde deurbel kan ik missen.

Tags (1)
ddc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! De kop is eraf!

Slechte ervaring met Safespot

Ik heb ook constant problemen met Safespot. En niemand kan aan de telefoon een oplossing geven. Ja toch : we weten dat er problemen zijn en we werken er aan.

sniper89999
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Slechte ervaring met Safespot

Ik ben blij dat ik deze thread gevonden heb. Kampte de laatste tijd met gelijkaardige problemen na het aanvragen van safespot. Al was het bij mij minder frequent, zo eens om de twee dagen. Eerst naar de klantendienst gebeld. Op afstand konden ze zien dat de modem uitviel maar ze konden niets doen. Ze zeiden toen ook dat dit niet aan safespot kon liggen. Technieker gestuurd die een nieuwe modem heeft komen installeren die nog uitviel terwijl de technieker daar was. Technieker zegt dat de oorzaak moet te zoeken zijn bij een van mijn toestellen hoewel er het laatste half jaar niets aan de infrastructuur was verandert. Telkens de modem uitviel langzaam maar zeker toestellen beginnen afkoppelen totdat er nog maar een toestel over was maar zelfs dan viel de modem nog uit. Op deze thread gestoten daarna, safespot afgezegd en sindsdien heb ik nu ongeveer anderhalve week geen problemen meer gehad. Hopen dat het zo blijft. Blij dat ik hier op uit kwam anders was ik waarschijnlijk nog aan het sukkelen.

jgrs
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Happy New Year! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Slechte ervaring met Safespot

Hallo hoe kan je safespot fzeggen aub,en verwijderen van modem ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Slechte ervaring met Safespot

@jgrs  

Bel naar dit nummer en zij zullen het regelen voor je, 0800 66 350 (ma-vrij: 8u-20u, gesloten op zaterdag en op zon- en feestdagen).

Als het is opgezegd stopt het ook, dus dan is het ook van je modem af. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fonnie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Slechte ervaring met Safespot

Ik merk dat dit bericht al van enige tijd geleden is, maar ik heb op dit ogenblik ook heel wat problemen met safespot+ en safespot guard (via abonnement one-up). Uitvallen van de modem heb ik zelf niet aan de hand gehad (nieuwe "moderne" modem gekregen, is reeds na 14 dagen vervangen, problemen niet opgelost). Ik krijg wel de een na de andere foutmelding, resultaat is dat ik momenteel met de app van safespot zelfs geen verbinding meer kan maken met de modem.

Reeds heel wat contacten gehad met helpdesk, steeds supervriendelijke mensen, maar tot op heden geen oplossing. "Probleem zal doorgegeven worden aan de dienst van Telenet die zich met safespot bezighoudt.

Heb AVG antivirus afgezegd, maar denk er sterk aan dit abonnement terug op te nemen.

0 Likes