|
26.320
netweters
|
163.684
antwoorden
|
|
21.984
vragen
|
Telenet het snelste internet behalve in het weekend.
https://www.speedtest.net/my-result/d/4b57f3ee-9970-4d98-9ed9-f3bf14b0a1b1
@Polderknaller mogelijks is uw node waar je op geconecteerd bent overbelast en merk je tragere snelheid tussen 19 uur en 23 uur.
gebeurt veel de laatste tijd merk ik aan de berichten op dit forum.
of er is een probleem op een bepaalde freq voor je upload.
welke modem heb je en welk abbo???
One Up 5 dus het hoogste wat beschikbaar is met die recentste zwarte modem.
Het klopt inderdaad wat je zegt wat nu heb ik terug voluit internet. Het is al zo een x aantal weken aan de gang. Zou toch niet mogen he. Regio Berendrecht
@Polderknaller nee het zou niet mogen maar je kan dit online op de site van telenet ook ergens lezen als er teveel verkeer is in de buurt op die node dat ze doen aan snelheidsverlaging.
probleem is dat er Telenet op die kabel zit en Orange en dan telenet zijn klein zusje of broertje Base en het orange kleine zusje of broertje Hey telecom, dat alles samen op de kabel is soms beetje teveel en dan moeten er keuzes gemaakt worden op die nodes zodat iedereen internet heeft en verlagen ze het.
oplossing is voor de toekomst door de zenders dat nu digitaal via de kabel komen allemaal te stoppen (zou rond 2030 zijn) en de kabel bandbreedte wat groter maken en stabieler zodat iedereen het internet zonder zorgen kan gebruiken,
let wel, dit is nog theoretisch, wat de toekomst zal brengen is nog koffiedik kijken.
we hebben hier geen glazen bol spijtig genoeg, we zijn dan ook gewone klanten van telenet dat andere proberen helpen met hun vragen te beantwoorden.
ik wil je alvast veel succes heten nog.
Er is een afspraak dat iedereen internet krijgt ook de budget klanten
Dan kan je alleen nu zo oplossen er zal in de toekomst wel oplossing komen wanneer geen idee
Bij sommige klanten is terug weer in orde na een tijdje omdat 4 aanbieders klagen over dit
En dat er werken zijn gebeurt aan de node kast in straat of ergens anders daarvoor moet je ook mensen hebben en dit is de laatste tijd een groot probleem
Waarom ligt 't niet aan jou installatie, 99 procent van de gevallen ligt daar 't probleem...