Beantwoorden
lenaers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Snelheden verhoogd ?

 Ik lees dat de snelheden zijn verhoogd ? maar hier blijkbaar toch niet ?

52 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Snelheden verhoogd ?


@Amedeeke  schreef:

Die 3% gaat het niet maken nog altijd 7% te weinig, niks om fier over te zijn ge ging voor 2019 klaar zijn nu moet ik het doen met voor 2021. De netwerf is dus nog steeds niet klaar... mijn klanten zijn ook niet content met 93% afgewerkt werk, waarom zou ik het zijn.

 

Triestig dat je er zelf trots op bent!


@Amedeeke ik vind dat niet triestig en ben er absoluut trots op dat Telenet in 93% van het Telenet-netwerk Giga snelheden kan aanbieden. Zeker als we weten dat andere landen slechts enkele steden per keer uitrollen of slechts dit soort projecten organiseren in grootsteden. 

 

Hopelijk is het netwerk ook in jouw regio spoedig klaar! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Snelheden verhoogd ?

Buitenland ? Bedoel je heel europa waar internet gemiddeld 25-30% goedkoper is als bij telenet... of waar er wel concurrentie is?

0 Likes
lenaers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Snelheden verhoogd ?

dus wij hebben  hier whoppa abo en  we hebben hier die zwarte WIRELESS MODEM 3.0.

 

Wij kunnen dus die snelheden niet aan ? En volgens telenet center  moeten we dus bijbetalen voor die nieuwe modem ? klopt dit allemaal?

Als dit zo is dan zijn jullie allemaal schelmen, we betalen toch wel genoeg zeker.

 

Dus kan ik nu genieten van die snelheid verhoging met gratis modem swap of hoe zit het nu  ?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Snelheden verhoogd ?

@lenaers 

Als je huidige modem de snelheid niet aankan heb je recht op een gratis vervanging.

Je moet alleen betalen als je huidige modem wel voldoet en niet stuk is.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Snelheden verhoogd ?

Klopt wel niet volledig.....

OOk nog Whoppa zal geen verhoging krijgen, als je verhoging wilt moet je overschakelen naar de  Wigo... maar of je bij een Whoppa de 1 Gbps speedboost kan aanvragen ???

 

zie topic antwoord van Suzy over de modem policy

 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/WIGO-downloadsnelheid-van-200-naar-300/m-...


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Snelheden verhoogd ?

@RedsFan 

De laatste zin in het aangehaalde antwoord van @Suzy is: "Twijfel je hoe het voor jou precies is? Neem dan even contact op met de klantendienst van Telenet."

Ik zou dat in uw geval eens doen.

Nog een opmerking van mij, dat kan verkeerd zijn is, dat de "1 Gbps speedboost" alleen zou kunnen genomen worden door abo's met een downloadsnelheid van 300Mbps. Dus niet Whoppa.

Als er twijfel is toch bellen naar Telenet.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Snelheden verhoogd ?

Ik moet niets speciaal doen (kheb Wigo met 300 Mbps) 🙂 mijn modem is al een laatste model en ik wil geen speedboost.... ik had het naar Lenaers toe

 

Maar quoten is hier niet gemakkelijk


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Snelheden verhoogd ?

@RedsFan 

Helemaal verkeerd begrepen. 'k Zal het nooit meer doen. (toch niet opzettelijk)

Groeten

Ter info: Als je een antwoord richt naar een bepaalde persoon kan je hem/haar best noemen.

Typ het "@" teken en dan krijg je de namen die meegewerkt hebben aan de conversatie. Als je dan een naam kiest wordt deze persoon verwittigd met een mail en de anderen weten voor wie het is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Snelheden verhoogd ?

Mja we zouden wel iedere keer moeten de @ gebruiken naar wie we spreken (ik moest ook wat duidelijker zijn)..., want op andere forums kunnen we makkelijk iets quoten van een ander ..... 👍


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Snelheden verhoogd ?

@RedsFan 

Aanhalen gaat hier ook: werkbalk uitvouwen en dubbel komma of aanhalingsteken kiezen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Snelheden verhoogd ?


@louishufk  schreef:

@RedsFan 

Aanhalen gaat hier ook: werkbalk uitvouwen en dubbel komma of aanhalingsteken kiezen.



Moh ik had dit nog niet gezien, thx

 


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
Suzy
Community Manager
Berichten: 7388
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Snelheden verhoogd ?


@lenaers  schreef:

dus wij hebben  hier whoppa abo en  we hebben hier die zwarte WIRELESS MODEM 3.0.

 

Wij kunnen dus die snelheden niet aan ? En volgens telenet center  moeten we dus bijbetalen voor die nieuwe modem ? klopt dit allemaal?

Als dit zo is dan zijn jullie allemaal schelmen, we betalen toch wel genoeg zeker.

 

Dus kan ik nu genieten van die snelheid verhoging met gratis modem swap of hoe zit het nu  ?


@lenaers voor Whoppa is er geen spec aanpassing, de downloadsnelheid blijft 200 Mbps. Indien je een hogere snelheid wenst, zal je moeten veranderen naar een WIGO formule. En wanneer je naar een nieuw pakket overstapt met hogere snelheden (die je modem niet aankunnen), krijg je de modem swap gratis. Dus bij een overstap op WIGO zou dat effectief het geval zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
lenaers
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Snelheden verhoogd ?

was dat voor belachelijke, ik moet nu wigo nemen waar ook een mobiel abo inzit? terwijl ik dat niet nodig heb want ik heb een mobiel abo van het werk.

 

Zie telenet zijn gewoon schelmen. Ze zouden gewoon voor alles een spec aanpassing moeten doen, dit is toch gewoon belachelijk voor woorden.

 

top telenet blijf zo verder doen, ongelooflijk gewoon

0 Likes
msole
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Snelheden verhoogd ?

@Suzy 

Hey Suzy, 

 

Ik heb contact opgenomen met de klantendienst, maar aangezien het nieuws nogal vers is waren ze nog niet allemaal zo goed op de hoogte. Op zich heb ik een aantal vragen die u misschien wel kunt beantwoorden/bevestigen. 

1) Ik heb momenteel al de speedboost geactiveerd voor 400mbps. Klopt het dat dit automatisch verandert naar 1Gbps en ik dus niks moet bestellen?

2) Alsook ben ik in bezit van een modem only (24*8 DOC 3 EMTA(DOCSIS). Deze zou in theorie 1Gbps aan moeten kunnen. Worden deze modems ook ondersteund?

3) Is er ergens een overzicht welke gemeenten/gebieden nog geen ondersteuning hebben voor het 1Gbps netwerk? En misschien een indicatie wanneer dit zou veranderen? Anders zou ik misschien in die overbrugging die €15 extra in de tussentijd kunnen deactiveren. Ik vind het verschil tussen 300 en 400Mbps te klein voor die extra kost namelijk. 

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt !

0 Likes
msole
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Leesbeest! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Snelheden verhoogd ?

 
0 Likes