24652
netweters
|
151404
antwoorden
|
20597
vragen
|
Misschien kan iemand mij helpen.
Deze morgen had ik nog een prachtig snelheid van 270mbps, echter na het opzeggen van TV/TEL en het aanpassen naar All-INT nog maar 80mpbs. Alles is hetzelfde gebleven (Instellingen, Software & hardware, waaronder mijn wifi-loze setup; DOCSIS 3.1 E-ROUTER >> Kabel >> Linksys WRT3200ACM >> Kabel >> PC) en het enige wat ik vandaag gedaan heb is Fortnite gespeeld #guiltypleasure
Zojuist nog even alles herstart, maar zonder succes.
Jan
Ben je zeker dat het All Internet is en geen Easy internet ?
Waar heb je die aanpassing trouwens gedaan zelf online of iemand van de klantendienst ?
Telefonisch en gecontroleerd via mijn.telenet.be.
De Netweters is niet Telenet. Wij zijn ook maar gewonengebruikers.
Contact opnemen met Telenet, best via sociale media, klik hier en kies dan Technisch probleem en vervolgens de sociale media die je best past (WhatsApp vind ik best handig). Technische problemen worden ook in het weekend verholpen.
Beste Janneman,
Ik begrijp het, maar ik had de stille hoop iemand tegen te komen in een soortgelijke situatie (die mij wellicht gerust kon stellen).
Topic kan gesloten worden.
Groet,