|
26.909
netweters
|
167.156
antwoorden
|
|
22.421
vragen
|
De vraag aan een moderator om technische dingen te doen achter de schermen is niet correct.
De moderators hier zorgen enkel voor het forum dat dit in de juiste banen geleid wordt en is geen klantendienst. Ik raad je dan ook aan de klantendienst te contacteren voor verdere technische hulp.
Dat is een koude douche.
Met andere woorden; ... leef er maar mee
Groeten
Eric
Snap nooit waarom t niet jou probleem kan zijn, wat dacht je van je thuisnetwerk, 99,9 procent ligt daar t probleem, ook je bekabeling valt daaronder...
Als je niet belt dien je er mee te leven ja dat is correct.
Maar gewoon bellen naar de klantendienst en vraag of ze een case kunnen opmaken en eventueel een technieker kunnen sturen. Komt die technieker er achter dat het intern is dan is die technieker betalend. Moest het probleem echt bij Telenet zelf zijn is die technieker gratis.
Beste Patrick
Je wil niet weten hoeveel keer ik al contact heb opgenomen over dit topic.
Ook ben ik in Lommel in de Telenet shop geweest erover.
Telkens botste ik op een muur van (sorry dat ik het zeg) zeer beperkte kennis om het probleem te begrijpen laat staan echt aan te pakken.
Ik werd telkens opnieuw geconfronteerd met de basis dingen (... grapje ... maar zoiets als .. je hebt het stopcontact toch wel ingestoken).
Uiteindelijk ben ik er dan zelf dieper ingedoken maar ben gebotst op zaken die ik niet in de hand heb (allé dat denk ik toch).
Er zijn kortstondige onderbrekingen die maken dat mijn apps bevriezen, en die fouten zitten (volgens mij) op de coax.
Ik heb ook een hele oude installatie (aan de binnenkomende kant). Ik vermoed dat een (relatief simpele) aanpak van de kabelverbinding vanaf de paddenstoel tot en met de coax versterker binnen in mijn huis de zaak voorgoed oplost.
Ik kreeg de tip om mij te wenden tot NETWETERS omdat daar de echte experten zouden zitten die mij konden verder helpen.
Verder ben ik een zeer trouwe Telenet klant, betaal elke maand zo'n 170 euro voor hun diensten, en mekker niet (ook niet over de prijzen).
Ik begrijp jouw reactie wel, maar sorry daar ben ik geen stap verder mee. Het kwam bureaucratisch en niet erg vriendelijk over.
Maar OK we zullen de topic en de polemiek sluiten en ik zal het random uitvallen van mijn signaal dan maar aanvaarden als normaal.
Ik ben 72 jaar, de tijden zijn veranderd blijkbaar, tja ...
Toch bedankt en vriendelijke groeten - TOPIC CLOSED
Eric
Dat je een oplossing zoekt voor je probleem begrijp ik helemaal , iedereen die een probleem heeft zoekt daar een oplossing voor. De Netweters is inderdaad een begin waar je jou probleem kan uitleggen. Maar dat Telenet zegt daar zitten de experten... ja de klanten zelf. Dit forum is van en voor klanten waar je jou vraag zeker kan stellen. We proberen dan ook met zijn allen hier mee te helpen voor een oplossing.
Als een probleem zich buiten situeert is er voor ons onmogelijk hier iets aan te doen. Dat is intern aan Telenet zelf om dit op te lossen. Wij gaan je inderdaad zeggen check dit en dat en doe dit of dat en kijk of dat het de oplossing kan zijn.
De moderators hier spelen totaal geen rol in de klantendienst zij gaan daar niet over. Moesten er klachten komen over bijvoorbeeld de gsm werkt niet , zeg geen netwerk , en er zijn tig topics ondertussen ja dan kan een moderator achterliggend dit bekijken en doorgeven. Dan wil dat zeggen dat er algemeen iets is waar Telenet nog niet van op de hoogte is. Maar begrijp goed dat een moderator geen individuele steun kan geven aan personen. Daar is de klantendienst voor en natuurlijk is het zeer vervelend als je tegen een muur loopt dat je je niet geholpen voelt. Maar als de moderators hier voor iedereen de dingen zou bekijken voor elke klant is de weg zoek natuurlijk.
De moderators hier zijn dus uiteindelijk voor het forum en daar stopt de ondersteuning toch echt wel. Advies wat ik kan geven is blijf bellen of vraag of er iemand is die meer kennis heeft van dit soort zaken om je erbij te helpen. Als je zo zeker bent van je zaak dat het echt buiten ligt vraag direct achter een technieker om te komen kijken.