24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Na de aanpassing naar "Safespot" krijg ik steeds onderstaande melding.
Tevergeefs melding gemaakt/ telefonisch (geen antwoord) Chat ( geen antwoord)
Is er iemand die weet hoe je die irriterende "pop-up" kan verwijderen?
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Telenet Security pack melding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan/mag geen 2 antivirus programma's tegelijkertijd gebruiken.
Safespot en Telenet Security Pack zijn 2 aparte/verschillende antivirussen.
Dus zoals @patrick37 al zei: Telenet Security Pack verwijderen.
Dacht dat het automatisch zou verwijderd worden na het gegeven akkoord voor Safespot.
Waar kan ik dat vinden om zelf te verwijderen? In de programma's? (instal/verwijder)
Bedankt voor de tips, heb het verwijderd.
Spijtig genoeg moet je tegenwoordig een IT specialist zijn als je een vraag van Telenet positief beantwoord ;-).
@Debruri daar is geen IT kennis voor nodig het is algemeen geweten dat je eerst het oude pack dient te verwijderen voor je het nieuwe pack kan installeren. Dat een klant het niet weet is nog tot daar aan toe maar de klantendienst weet dit wel normaal gezien.
@patrick37 Tja, als de klantendienst de klant dan niet op de hoogte brengt.
Het gedacht dat het als een upgrade/update bekeken was, dus waar de klant zich er verder niets moet van aantrekken, mis gedacht dus.