24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik heb Telenet Security geïnstalleerd en zou Application Blacklist en Web Access Control op ON willen zetten. Ik zie echter nergens de mogelijkheid om dit te doen.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TELENET SECURITY - settings aanpassen niet mogelijk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een iMac. Ik vind het raar dat er geen instelling is in dit programma om alles op ON te zetten.
Ik heb het antwoord op je vraag gevonden : zie de link
@Suzy is hier al meer bekend over ? Het gaat over een topic van vorig jaar maar nog geen oplossing ?
@patrick37 Bedankt! Probleem is al meer dan jaar oud blijkbaar 😳
@patrick37 schreef:
Ik heb het antwoord op je vraag gevonden : zie de link
@Suzy is hier al meer bekend over ? Het gaat over een topic van vorig jaar maar nog geen oplossing ?
@patrick37 ik vraag het opnieuw na. Toen kregen we te horen dat het in één van de volgende updates zou zitten. Zou me dus verbazen dat dit nu nog niet werkt dan. Ik kom erop terug!
Heb je al meer nieuws over dit onderwerp ? Heb net gezien of er een update was maar er waren geen nieuwe update beschikbaar. En je kan die instellingen nog altijd niet gebruiken:
@patrick37 @e10 ondertussen heb ik verduidelijking gekregen. Blijkbaar maken deze twee functionaliteiten geen deel uit van Safespot Guard en kan je dit als klant niet activeren. Wat is gewijzigd in de update waarover ze spraken, is dat er geen toggle meer getoond wordt, maar een 'off' indicatie.
Ze gaan nu met de vendor bekijken of men deze twee items uit de UI kan halen, omdat het nu lijkt alsof je deze als klant wel kan activeren.