Beantwoorden
luckyme2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet modem valt regelmatig zonder signaal

In het kort : Ik verlies geregeld Internet (Wifi + kabel) gedurende minimum 15 minuten en op dat moment is mijn telenet router (wit model) aan het resetten, zonder enige aanwijzing. Dit gebeurt nu al minimaal 2x per week. Iemand die dit al heeft meegemaakt ? Suggesties ? Modem vervangen ? Opm: Ik gebruik het Wifi gedeelte van de router NIET. Ik heb Wifi over netspanning en deels bekabeling over coax.

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Telenet router random resets

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet modem valt regelmatig zonder signaal

@luckyme2  

De suggestie die ik kan geven is : bel de klantendienst. 

Laat via die weg je lijn eens nameten en zien of dat er onregelmatigheden zijn. Wij kunnen nu zeggen vervang je modem maar dat is niet gezegd dat daar het probleem ligt. Het probleem kan ook buiten zijn aan de TAP / Paddestoel of iets aan de connectoren. Maar ook een probleem met de dropkabel is niet uit te sluiten. 

 

Als er een probleem is aan de modem zelf zal de klantendienst je dit ook vertellen en zullen ze ook aangeven of deze vervangen moet worden.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet modem valt regelmatig zonder signaal

Veltel eens wat meer over uw netwerk. Alle aangesloten toestellen op de modem, merk en type.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet modem valt regelmatig zonder signaal

@luckyme2 ikzelf had dit probleem ook. Ik heb intussen een nieuwe e-router en de dropkabel is vervangen (was stuk). Nu werkt alles naar behoren. Misschien eens vragen aan Telenet om alles eens uit te meten. Soms zit het in kleine dingen.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes