Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet problemen met “mijn Telenet”

Beste Netweters,

Al sinds het begin heb ik problemen met mijn Telenet. Hierdoor ben ik licht gefrustreerd omdat de technische dienst dit maar niet opgelost krijgt. Wat zijn mijn problemen:

- het nog steeds niet kunnen wijzigen van mijn wachtwoord voor mijn persoonlijke Telenet mailbox.

nochtans kreeg ik deze morgen een sms dat het probleem,is opgelost. U raad het? Nope dus, werkt nog niet.

- het recht hebben op 5 triiing apps met abonnement WIGO 40GB. Ik kan maar 2 toestellen configureren en er staat ook tussen haakjes (max 2), terwijl er zou moeten staan (max 5)

- het op onverklaarbare wijzigen van mijn gebruikers, zoals niets meer kunnen zien via de apps en mijn Telenet, gebruikers die uitvallen, het door mij niet altijd kunnen opvolgen van mijn gebruikers via mijn Telenet.

- deze morgen mijn eerste aanrekening gekregen waarvan ik het saldo kan zien als ook natuurlijk de betaalgegevens, maar mijn aanrekening document op geen enkele manier kan raadplegen of inkijken, noch via de app, noch via mijn Telenet.

hier word ik weemoedig van...

@Suzy : ik smeek je op mijn 2 knieën, wil jij dit eens uitpluizen en mij eventueel de oplossing bezorgen,aub? Ik ben ten einde raad...

Ik hoop dat ik bij Telenet niet dezelfde weg op ga als bij Proximus? 

Beste mensen, ik ben invalide en chronisch depressief, dit kan ik er echt niet meer bij hebben...

Never trust in Dust
0 Likes
18 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet problemen met “mijn Telenet”


@Suzy  schreef:

@Domi1963, denk dat @StefaanH per ongeluk een post dubbel gestart had of iets dergelijk. Heb net alleszins de desbetreffende post verwijderd. Smiley Knipoog


Klopt. Ik kan niet echt typen (nooit geleerd) en moet dus op mijn toetsen kijken. Ik probeer dat soms wat te vlot te doen en dan gebeuren er van die accidentjes ...Blijkbaar halverwege ergens verkeerd gedrukt en mijn bericht stond er tweemaal, de eerste versie slechts half ....

Bedankt Suzy om het in orde te brengen. Smiley Vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet problemen met “mijn Telenet”

@Suzy 

ik kan via de iPad mijn aanrekening bekijken, en onderaan verschijnt ook “openen met” en als ik dan daarop klik, verschijnt er normaal een pop-up venster waar ik Adobe reader kan selecteren, maar dat venster verschijnt niet! Er gebeurt eigelijk helemaal niets. Met de iMac lukt het ook niet. Ik kan de iPhone nog eens proberen, maar ik vrees er voor.

Never trust in Dust
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet problemen met “mijn Telenet”

Lukt ook niet met de iPhone. Ik kan ze wel afdrukken. Maar dan gaat de berg papieren weer aandikken. Ik had graag mijn documenten bewaard op mijn iCloud drive, maar dat lukt echt niet.

Ik denk dat er met mijn “mijn Telenet” serieuze problemen zijn.

ff een vraagje: voor in te loggen op alles en nog wat gebruik ik mijn persoonlijke login aangemaakt met een @outlook.be mail adres. Maar voor aan te melden bij webmail en in mijn mailbox log ik in met een @telenet.be mail adres en het verkregen WW door Telenet. Dat zal toch niet de rede zijn dat ik mijn mailbox WW niet kan wijzigen??

Never trust in Dust
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet problemen met “mijn Telenet”

@StefaanH 

Geen nood. Op mijn smartphone en tablet heb ik ook het dikke vingers probleem, en die suggesties die daar dan nog altijd bij komen en ik vergeet te wissen...

Never trust in Dust
0 Likes