24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste Netweters,
Al sinds het begin heb ik problemen met mijn Telenet. Hierdoor ben ik licht gefrustreerd omdat de technische dienst dit maar niet opgelost krijgt. Wat zijn mijn problemen:
- het nog steeds niet kunnen wijzigen van mijn wachtwoord voor mijn persoonlijke Telenet mailbox.
nochtans kreeg ik deze morgen een sms dat het probleem,is opgelost. U raad het? Nope dus, werkt nog niet.
- het recht hebben op 5 triiing apps met abonnement WIGO 40GB. Ik kan maar 2 toestellen configureren en er staat ook tussen haakjes (max 2), terwijl er zou moeten staan (max 5)
- het op onverklaarbare wijzigen van mijn gebruikers, zoals niets meer kunnen zien via de apps en mijn Telenet, gebruikers die uitvallen, het door mij niet altijd kunnen opvolgen van mijn gebruikers via mijn Telenet.
- deze morgen mijn eerste aanrekening gekregen waarvan ik het saldo kan zien als ook natuurlijk de betaalgegevens, maar mijn aanrekening document op geen enkele manier kan raadplegen of inkijken, noch via de app, noch via mijn Telenet.
hier word ik weemoedig van...
@Suzy : ik smeek je op mijn 2 knieën, wil jij dit eens uitpluizen en mij eventueel de oplossing bezorgen,aub? Ik ben ten einde raad...
Ik hoop dat ik bij Telenet niet dezelfde weg op ga als bij Proximus?
Beste mensen, ik ben invalide en chronisch depressief, dit kan ik er echt niet meer bij hebben...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Domi1963 schreef:
- deze morgen mijn eerste aanrekening gekregen waarvan ik het saldo kan zien als ook natuurlijk de betaalgegevens, maar mijn aanrekening document op geen enkele manier kan raadplegen of inkijken, noch via de app, noch via mijn Telenet.
Bij mij begint de nieuwe facturatieperiode op de 7e van de maand.
Ik kan in de loop van die dag zien op Mijn Telenet hoeveel de factuur is, maar kan op dat moment nog geen detail raadplegen. Dat kan pas op de 8ste. Ook de dag dat ik de factuur via Doccle binnen krijg.
Misschien dat je je aanrekening morgen kunt raadplegen
Bij mij iedere 2e van de maand. Ik wacht dan ook tot ik het document kan raadplegen alvorens te betalen.
Een mens mag toch eerst kijken wat hij moet betalen hee.
@Domi1963 wat een vervelende situatie allemaal. Voor uw aanrekening zal ik @Bolletje gelijk moeten geven het duurd inderdaad een dagje langer alvorens de documenten zijn ingeladen via mijn telenet.
Voor de andere problemen die nog niet opgelost zijn zou ik gewoon terug bellen naar de klantendienst. De achterliggende diensten zullen dit moeten herbekijken om het opgelost te krijgen. Begrijp dat het geen fijne situatie is waar u in zit maar vrees dat er weinig over blijft. Hopelijk zijn er nog andere netweters hier die wel de oplossing hebben maar heb geen garantie.
Ik bel en verstuur contactformulieren bijna iedere dag. En het probleem van het wijzigen van mijn wachtwoord is al heel achterliggend behandelt geweest met sms dat het opgelost is, maar het werkt evengoed als voorheen, dus niet.
@Domi1963, ik wil je niet teleurstellen, maar ikzelf kan helaas voor deze problemen niets voor je doen. Ik heb wel gezien dat er voor beide problemen een dossier werd aangemaakt. Indien het probleem met het resetten van je e-mail wachtwoord nog niet opgelost is, neem je best terug contact op.
Wat ik wel heb gezien, is dat er deze ochtend een algemeen dossier is gestart voor de beperking van 2 i.p.v. 5 Triiing toestellen bij WIGO. Wat betekent dat het dus geen individueel probleem meer is. Het wordt verder onderzocht op dit moment. En omdat er ook een algemeen dossier is, kan ik het mee opvolgen voor je.
Beste Suzy, het betekend voor mij toch al iets dat jij het kan opvolgen, en daar door misschien vlugger op de hoogte zal,zijn. Normaal zou je dan moeten kunnen zien dat ik deze morgen reeds terug gebeld heb voor te melden dat het WW probleem nog steeds niet is opgelost na het ontvangen van een sms, waarin staat dat het wel opgelost zou zijn. Ik kan als U wil een screenshot van de sms door sturen via privé bericht. U zegt maar.
Volgens mij zit het probleem in “mijn Telenet” want daar kan ik als beheerder dingen niet wijzigen zoals mijn problemen. Thuis is alles prima. Beide TV’s werken perfect zonder blokjesvorming zoals bij Proximus.
internet is super snel zowel op de computers als op de mobiele toestellen. Telefonie werkt prima. Juist de ontvangst binnen is goed maar kan beter. Daarom,ga ik nog even wachten om misschien toch een MCE te overwegen...
Daarjuist mijn aanrekening kunnen inkijken en gecontroleerd. En meteen maar betaald ook.
Als je een MCE overweegt, hou er dan rekening mee dat gewoon bellen een veel beter signaal zal hebben, maar als je via mobiele data wil werken thuis dat het "slechts" 3G zal zijn, de MCE ondersteunt geen 4G.
't Is maar dat je 't weet op voorhand hé
Ik heb nu mijn rekening kunnen inkijken. Is het normaal dat ik mijn aanrekening niet kan opslaan op mijn pc of tablet, iPhone ?
Het is nochtans een pdf document en als ik er via mijn tablet op klik dan verschijnt er onderaan “openen met”. Normaal als ik daar dan op klik dan kan ik Adobe reader openen en heb ik normaal de optie om het geopende document op te slaan in de cloud...
Maar ook dat werkt blijkbaar niet bij Telenet... Tenzij er mij iemand kan zeggen wat ik fout doe?
[quote]EDIT: probleem van dikke vingers, dit had hier nooit mogen staan. Mag eventueel verwijderd worden door moderator.
Mijn excuses.[quote/]
Heb ik iets gemist? Wat had hier niet mogen staan?
@Domi1963 schreef:
Ik heb nu mijn rekening kunnen inkijken. Is het normaal dat ik mijn aanrekening niet kan opslaan op mijn pc of tablet, iPhone ?
@Domi1963, dat zou normaal perfect mogelijk moeten zijn.
Heb het daarom net zelf eens op mijn laptop getest en daar kon ik (eens de aanrekening geopend) deze downloaden. Erna heb ik het op mijn iPhone getest, daar lukte het ook wanneer ik naar Mijn Telenet surfte. Via de Telenet app is het blijkbaar niet mogelijk om je aanrekeningen te downloaden.