Onlangs ben ik overgegaan naar de Tp-Link Deco mesh wifi. Afkomend van de Velop Mesh wifi heb ik bij de Tp-Link Mesh wifi een antivirus zitten. Nu heb ik ook safespot in gebruik dus ik ben al verplicht de Tp-Link in Ap te zetten anders werkt safespot niet , want het werkt enkel op de modem en niet op een eigen router.
Nu is eigenlijk mijn vraag zou de antivirus op de Tp-Link betrouwbaar zijn om deze te gebruiken als ook zou deze net zoveel bescherming bieden ? Dus denk aan antimalware , poort scanning , wachtwoord beveiliging en dergelijke.
Nu heb ik dus eigenlijk niks aan de het router gedeelte zolang safespot actief staat. Moest de antivirus net zo betrouwbaar zijn dan overweeg ik om die te gaan gebruiken. Thuis gebruik ik vooral Apple en mijn partner heeft een iPhone en Samsung.
Wie heeft er hier enige ervaring mee ? Heb al gezien via de website van Tp-Link deco zelf maar daar is maar in kleine gedeelte uitgelegd wat hun antivirus doet.
Patrick37 | Krak no one is you en that is your power. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.