24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Beste,
In de hoop dat jullie een leek als mezelf wat kunnen helpen...
Ik heb gisteren een tweede AP aangesloten op mijn modem. Hiervoor gebruikte ik de kabel die normaal in mijn TV box gaat.
Net zoals bij mijn eerste AP stak ik de kabel in om dan te wachten tot de AP de instellingen overnam van de modem. Bij de eerste ging het als een fluitje van een cent... de tweede werkt wel als switch maar geeft geen wifi. Als ik naar mijn netwerkinstellingen (via mijntelenet) kijk dan zie ik de AP wel maar er staat een rood bolletje voor.
Had ik iets moeten instellen? Of moet ik er van uit gaan dat de AP stuk is?
Dankjewel voor jullie tijd en nog een prettige kerstdag!
Steven
@StevenWinant wat het juist exact is of wat er exact mis geen idee aangezien ik die zelf niet gebruik. Hier heb je wel een link die je eens kan overlopen en zien of je het zo kan oplossen. Als dat niet lukt dan best eens zien wat andere Netweters zeggen 🙂
Herstart uw modem eens.
Hey Patrick, Dankjewel voor je reactie. Had het al eens gelezen. Maar ik zie hier niet onmiddellijk een oplossing. Maar ook dat kan aan mij liggen. 🙂
Hey Louishufk, dankjewel voor je reactie. Heb ik al een paar keer geprobeerd maar tevergeefs. Ik heb de heropstart wel steeds gedaan via "mijn telenet". Maar op deze druilerige zondag zal ik het eens hardware-matig proberen. thanks for the tip!
Als dat niet helpt kan je er best van uit gaan dat het toestel defect is.
Haal dan gewoon een ander.