Beantwoorden
Pieterb1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Utp kabel splitten na de telenet modem

Hallo allemaal.

 

Ik zit met een vraagje ik heb een utp kabel van 50m in de modem van telenet aangesloten en die kabel gaat helemaal tot in het tuinhuis voor de ps4 maar ik had in het tuinhuis ook graag mijn digicorder en wifi voor de gsm gehad. Hoe kan ik dit oplossen? Het probleem is ik kan niet heel mijn installatie van telenet verhuizen naar mijn tuinhuis. Zijn er bepaalde toestellen die ik kan aansluiten op de utp kabel in het tuinhuis die mij van dit kunnen voorzien? 

 

Alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Utp kabel splitten na de telenet modem

@Pieterb1  u kan eventueel een switch aansluiten in uw tuinhuis u heeft er immers al een utp kabel liggen vanuit uw modem. Dus als u daar internet heeft kan u dus ook uw digicorder interactief maken. een GB switch ertussen en van daaruit terug nieuw utp kabel naar de digicorder toe en u bent geholpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Utp kabel splitten na de telenet modem

@Pieterb1 

Dit biedt Telenet als oplossing.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/telenet-access-point-installeren/

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Utp kabel splitten na de telenet modem

Wat @louishufk  voorstelt is in elk geval het goedkoopste. Je hebt tegelijk een switch en een AP zodat je daar ook Wifi hebt. Voor je digicorder of extra digibox mankeer je wel een coax kabel. Maar zelfs zonder coax zou je wel de opnames op je digicorder kunnen bekijken via de digibox.

Of je streamt yeloplay via een of ander naar je TV vanaf een PC of laptop. Google, Amazon of Apple dinges.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tenshi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Jij bent af! Netjes! Leesclubje starten?

Utp kabel splitten na de telenet modem

Kan je inderdaad oplossen met een AP (access point) oplossing via Ethernet.
Thuis gebruik ik mijn eigen AP van Asus (Ik heb een modem-only oplossing).
Daar zit mijn PC/Xbox 1/360 achter + WIFI

Voor de televisie hangt het af welke abbonement je hebt. Je kan dat makkelijk oplossen met Yugo TV app (Yugo)
Ikzelf gebruik geen TV van telenet

0 Likes