Beantwoorden
Djoa
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Verdelen nieuwe modem voor Klik abonnement

Omdat ik hier nog werk met een oude Motorola / CV6181E modem, ben ik daarom deze week (8/12) naar de telenet winkel geweest in Zottegem, met de vraag om een nieuwe modem te krijgen/aankopen.

 

Eerste bezoek: ze waren nog niet binnen.

 

Tweede bezoek: ze zijn binnen, maar mogen niet verdeelt worden (????). Blijkbaar moet er iets vrijgegeven worden bij Telenet zelf?

 

Graag een antwoord wat hier misloopt aub.?

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5891
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verdelen nieuwe modem voor Klik abonnement

@Djoa 

Er heeft er niks mee te maken om iets vrij te geven of wat er op lijkt. Als je de modem wil omruilen van een oud model naar een nieuw model is dat gewoon toegestaan. Ok als ze niet binnen zijn is het een ander verhaal maar als ze binnen zijn kan je een andere nemen. Anders bel je naar de klantendienst en vraag of ze iets kunnen doen eventueel eentje door een technieker laten installeren. Of anders naar het Telenet center terug gaan en vragen of je er eentje als nog kan krijgen je kan ze ook eerst bellen en uitleg vragen hoe en waarom. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1637
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis!

Verdelen nieuwe modem voor Klik abonnement


@Djoa  schreef:

Omdat ik hier nog werk met een oude Motorola / CV6181E modem, ben ik daarom deze week (8/12) naar de telenet winkel geweest in Zottegem, met de vraag om een nieuwe modem te krijgen/aankopen.


Welke nieuwe modem wil je dan?

Gezien de oude CV6181E een "modem-only" is neem ik aan dat je hierachter je eigen router hebt staan?

In dat geval heb je een CV8560E nodig (waar je via de bridging functie jouw eigen router kan blijven gebruiken zoals met de Motorola modem-only)...

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2778
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Verdelen nieuwe modem voor Klik abonnement

is er een probleem mee

omruilen en je krijgt de zelfde terug

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-weet-ik-welk-type-modem-ik-heb/

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verdelen nieuwe modem voor Klik abonnement


@luc55  schreef:

is er een probleem mee

omruilen en je krijgt de zelfde terug

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-weet-ik-welk-type-modem-ik-heb/

 


Zijn huidige/oude modem is een Motorola / CV6181E.

 

Dat is nog een echte modem-only en die dingen geven ze niet meer uit. Ook zijn opvolger niet. Enkel nog de E-Router of een HGW.

 

Hij zal dus in geen enkel geval "dezelfde" terug krijgen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.