24.964
netweters
|
153.613
antwoorden
|
20.840
vragen
|
Zowel bij mijn Ipad en Iphone krijg ik steeds de melding dat ik mijn emailadres moet verifiëren. Als ik dit aanklik, krijg ik direct een code in mijn inbox. Maar als ik deze code ingeef, zegt ie "Kan email niet verifiëren. Kies ander adres".
Iemand idee om dit te fixen ?
Alvast bedankt !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey, ik gebruik geen iCloud, dus dat kan het niet zijn ... hmmm
Het rare is, de code komt in mijn inbox, maar als ik de code gebruik zegt het apple apparaat dat ik een ander email moet gebruiken ...
Na even rond googlen kwam ik hier op uit.
I eventually sorted this! The email address I was trying to use for the new AppleID was one that my son had been using on my AppleID for his own phone. It turns out that you can use a different email address for iMessages and Facetime, and these are set in the settings for each app. It seems that if the email address is already being used that the new AppleID registration process fails.
Kan het zijn dat dit ook bij jou het geval is? Dat het emailadres al gebruikt is?
Probeer het even met een ander emailadres 🙂
Bedankt, een andere emailadres lukt wel, al had ik het liever anders gezien