Verschillende problemen met Mijn Telenet
Al weken ben ik op de sukkel met verkeerder informatie in 'Mijn Telenet'.
Na een update van 'Mijn Telenet' een tijd geleden, trof ik verschillende fouten aan:
1. Plots stond er een tweede profiel voor onze oudste (inwonende) zoon met een nieuw nummer en SIM- kaart die we nooit gebruikt hebben. Bij nazicht van dit nummer, is er ook geen enkel verbruik en wordt dus ook niets gefactureerd. In mijn Telenet kan ik dit gebruikersprofiel niet verwijderen (ook niet de eraan gekoppelde mailbox).
2. In het 2° gebruikersprofiel van hem (dezelfde zoon dus) staat verkeerdelijk het gsm- nummer van mijn echtgenote vermeld. Alle velden in dit profiel zijn volledig grijs en ik kan dus niets corrigeren en het ook niet verwijderen.
3. Een e-mail adres dat ik enkele maanden geleden verwijderd heb, verschijnt nog steeds in het overzicht met mailboxen. Ook dit kan ik niet verwijderen. Telkens krijg ik de melding dat het gebruikt wordt als login terwijl het niet meer in gebruik is.
Ik log telkens in als 'beheerder', dit om misverstanden te vermijden.
Al 3 medewerkers van de helpdesk aan de lijn gehad maar dit geraken er ook niet aan uit.
Blijkbaar kunnen zij aan data van elke klant, zonder login maar zij kunnen ook niet verder. De laatste helpdesk medewerker ging het dan ook eens proberen via "Mijn Telenet" en vroeg mijn login en paswoord (dat ik na deze sessie direct opnieuw aangepast heb).
Hij schrok zich een bult van de interface en het ging van kwaad naar erger ...
Finaal kreeg ik de mededeling: "ja, 't is waar ook. Er zijn problemen gemeld met het aanpassen van gebruikers en wachtwoorden op het mijn telenet-platform. Bel binnen een week of 2 eens terug als je het ondertussen zelf niet hebt kunnen oplossen.
Suggesties van andere forum gebruikers of hebben jullie dezelfde ervaring met 'Mijn Telenet' en problemen zoals hoger geschetst?
@Suzy Moet dit niet geëscaleerd worden naar TBO ... ? Ik heb ook dit zelf ook al eens gesuggereerd maar helaas ...
Het moet me spijtig genoeg van het hart maar de laatste tijd is de service van jullie helpdesk rampzalig als niet belt voor standaard problemen die te verhelpen zijn door een herstart van modem, digibox of TV box na 30 seconden ontkoppeling van stroom en het respecteren van de juiste volgorde bij herstart van apparaten. Deze mensen - een call center aan wie TN zijn helpdesk uitbesteedt vermoed ik - hebben duidelijk onvoldoende technische kennis en kennis van nieuwe producten.
Wat raad jij mij aan ?
Dank aan iedereen voor reacties.
- Labels:
-
instellingen