De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervanging modem

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Follow the reader, reader! It's your first party! Twee handen vol!

Telenet heeft mijn modem vervangen op 31 december 2019 en volgens de technieker zou alles in orde zijn.

Wegens enkele problemen met stabiliteit snelheid, Triiing, Yelo-play, enz.

Teveel om opgenoemd te worden.

Enkel nog de nodige pakketten en af en toe herstarten en alles zou moeten werken.

Nu de dag erna, op 1 januari 2020, had ik een appart netwerknaam via de nieuwe modem en via "Mijn Telenet" kan ik deze ook niet veranderen.

Enkel op de AP's hun instellingen kan ik geraken.

Ondertussen zou de IT-afdeling bezig zijn om dit probleem op te lossen.

Gisteren een sms van Telenet, alle problemen zijn opgelost. Gelieve te testen.

Tot mijn spijt is het probleem nog steeds niet opgelost.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Highlighted
Community Manager
Berichten: 2667
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Tomy1974  schreef:

...

Ondertussen zou de IT-afdeling bezig zijn om dit probleem op te lossen.

Gisteren een sms van Telenet, alle problemen zijn opgelost. Gelieve te testen.

Tot mijn spijt is het probleem nog steeds niet opgelost.

...


@Tomy1974 aangezien de IT-afdeling van Telenet al een onderzoek is gestart, lijkt het me best dat je de feedback van je test doorgeeft aan de klantendienst van Telenet. Volgens mij gaan er nog orders open staan in het systeem n.a.v. de installatie van je nieuwe modem. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Follow the reader, reader! It's your first party! Twee handen vol!

Heb op 07/01/20 deze sms inderdaad toegekregen en heb via Telenet Messenger op 07/01/20 al laten weten dat er tot op heden geen verandering op mijn modem is gebeurd. Dus geen verandering. Heb ook geen reactie meer gekregen van de klantendienst. 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
Nice talking to you! Follow the reader, reader! It's your first party! Twee handen vol!

Hey Suzy, dat vermoeden heb ik al langer.

Maar als de technieker zegt na de vervangen van de modem dat alles in orde is.

Zou alles in orde moeten zijn, niet.

En de 2de vraag is, wat ligt aan de oorzaak van de niet geïnstalleerde orders?

Zou dit ook al niet het probleem geweest zijn bij de voorgaande modem?

Maar we wachten nog altijd af, ondertussen al bijna 2 weken.

En nog altijd geen oplossing.

We wilde eigenlijk overgaan naar de nieuwe TV-box, maar zolang het niet goed werkt is dat echt geen oplossing.

Toch alvast bedankt voor de info.

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 2667
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Tomy1974  schreef:

...

En de 2de vraag is, wat ligt aan de oorzaak van de niet geïnstalleerde orders?


@Tomy1974 dit kan verschillende oorzaken hebben, maar vaak heeft dit te maken met de systemen bij Telenet. Eerst komt een issue altijd bij de back office terecht, kunnen zij het niet oplossen gaat het naar de IT-afdeling. Hopelijk komt er snel een oplossing voor je! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden