De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervanging modem

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Telenet heeft mijn modem vervangen op 31 december 2019 en volgens de technieker zou alles in orde zijn.

Wegens enkele problemen met stabiliteit snelheid, Triiing, Yelo-play, enz.

Teveel om opgenoemd te worden.

Enkel nog de nodige pakketten en af en toe herstarten en alles zou moeten werken.

Nu de dag erna, op 1 januari 2020, had ik een appart netwerknaam via de nieuwe modem en via "Mijn Telenet" kan ik deze ook niet veranderen.

Enkel op de AP's hun instellingen kan ik geraken.

Ondertussen zou de IT-afdeling bezig zijn om dit probleem op te lossen.

Gisteren een sms van Telenet, alle problemen zijn opgelost. Gelieve te testen.

Tot mijn spijt is het probleem nog steeds niet opgelost.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

0 Likes
Beantwoorden
14 reacties
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3109
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Tomy1974  schreef:

...

Ondertussen zou de IT-afdeling bezig zijn om dit probleem op te lossen.

Gisteren een sms van Telenet, alle problemen zijn opgelost. Gelieve te testen.

Tot mijn spijt is het probleem nog steeds niet opgelost.

...


@Tomy1974 aangezien de IT-afdeling van Telenet al een onderzoek is gestart, lijkt het me best dat je de feedback van je test doorgeeft aan de klantendienst van Telenet. Volgens mij gaan er nog orders open staan in het systeem n.a.v. de installatie van je nieuwe modem. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Heb op 07/01/20 deze sms inderdaad toegekregen en heb via Telenet Messenger op 07/01/20 al laten weten dat er tot op heden geen verandering op mijn modem is gebeurd. Dus geen verandering. Heb ook geen reactie meer gekregen van de klantendienst. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Hey Suzy, dat vermoeden heb ik al langer.

Maar als de technieker zegt na de vervangen van de modem dat alles in orde is.

Zou alles in orde moeten zijn, niet.

En de 2de vraag is, wat ligt aan de oorzaak van de niet geïnstalleerde orders?

Zou dit ook al niet het probleem geweest zijn bij de voorgaande modem?

Maar we wachten nog altijd af, ondertussen al bijna 2 weken.

En nog altijd geen oplossing.

We wilde eigenlijk overgaan naar de nieuwe TV-box, maar zolang het niet goed werkt is dat echt geen oplossing.

Toch alvast bedankt voor de info.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Berichten: 3109
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Tomy1974  schreef:

...

En de 2de vraag is, wat ligt aan de oorzaak van de niet geïnstalleerde orders?


@Tomy1974 dit kan verschillende oorzaken hebben, maar vaak heeft dit te maken met de systemen bij Telenet. Eerst komt een issue altijd bij de back office terecht, kunnen zij het niet oplossen gaat het naar de IT-afdeling. Hopelijk komt er snel een oplossing voor je! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Uiteindelijk is dit probleem opgelost geraakt door een technieker van het Swat-team.

Enkel 1 probleem voor mij, hij heeft het probleem zelf niet kunnen oplossen.

Een telefoontje naar de technische afdeling en daar hebben ze het probleem direct kunnen oplossen.

Dus het was op te lossen op afstand en daar meer dan 3 weken moeten op wachten!!! 

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Bij ons ook al 3 weken probleem sinds nieuwe modem, bij contact steeds zelfde antwoord, order staat nog open en probleem wordt snel opgelost. Deze week nog 1 poging en dan wordt het proximus.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Het probleem was schijnbaar opgelost, nu blijkt dat de nieuwe modem zicht automatisch en regelmatig reset. Terug een technieker nodig. Terug naar af, lijkt een beetje op monopolie "Terug naar Start".

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Er zijn juist techniekers lang geweest en hebben het probleem vastgesteld.

Maar hadden er geen oplossing voor.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Zelfs niet met een nieuwe modem? En wat gaan ze nu doen?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

31 december 2019 hebben ze een nieuwe modem geïnstalleerd gehad van het type 3.0.

De nieuwe modem 3.1 daar is nog niet over gesproken en of dat deze het probleem zal oplossen?

Nu zou terug het Swat-team contact opnemen.

Afwachten, geduld is een deugd zeggen ze, maar heeft toch zijn grenzen!!!!

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

En enkel probleem met wifi? Bij mij ook met digitale tv.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Tien op tien! Warming up? Goed bezig! Netjes!

Probleem enkel met wif, niet met digitale tv (en hopelijk blijft dit al zo). 

Ook met Triiing en Safespot, misschien gelinkt aan het probleem WiFi?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! Hi there! Hallo! Welkom!

Sinds eind maart staat er hier een nieuwe modem en vanaf toen enkel maar problemen. Donderdag komt de derde technieker langs. De technische dienst vindt steeds nieuwe problemen, de technieker vindt niks.

Vertellen tegen de technische dienst dat het al de derde technieker is heeft geen zin: "We kijken naar de toekomst, niet naar het verleden", klinkt het dan. Voorstellen om de modem te vervangen helpt evenmin.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Superweter
Experienced Superweter
Berichten: 3773
It's your fourth party! De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein! Netweters’ orakel!

Stap gewoon een Telenet Center in, zeg dat Telenet je aan de telefoon heeft gezegd dat je je modem moet inruilen om je probleem te verhelpen en je krijgt normaal gezien een andere.


  Bjørn (sb) | Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden