Beantwoorden
HermaVersch
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Voo telenethomespot

Gedurende enkele maanden gebruik ik in brussel Voo Homespots als telenet klant. Echter sinds ongeveer een twee tal weken lukt het niet meer om als telenet klant op deze  homespots aangemeld te geraken. 

Telkens als ik verbinding maak met het netwerk en het aanmeld venster van Voo tevoorschijn komt, klik ik op "je suis  client Telenet". Normaalgezien krijg ik dan het aanmeldvenster van Telenet te zien. Nu geeft hij telkens aan dat de internetverbinding is verbroken en  begint alles weer van voren.

Heeft telenet nog steeds een regeling met Voo dat wij als telenet-klanten deze mogen gebruiken?
Zo ja, weet iemand wat hier fout loopt en hoe ik het kan verhelpen?

0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Voo telenethomespot

Bedankt voor deze melding!

 

Er was inderdaad een probleem met het aanmelden op de VOO homespots.

Dit is sinds enkele dagen van de baan. Aarzel zeker niet om ons een seintje te geven via Twitter of Facebook indien je het toch nog zou opmerken. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Voo telenethomespot

Hallo, bedankt voor de reactie.

Ik zal deze avond bekijken of het lukt om via telenet/userid om in te loggen op het Voo netwerk.

0 Likes
dokwerker44
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Netjes!

Voo telenethomespot

Ik heb hetzelfde probleem (aangekaart op https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Voo-telenethomespot/m-p/14596#M3779).

Deze avond (10/11/2018) nog eens geprobeerd en nog steeds zonder succes : telkens kom ik terug in het Voo inlogscherm terecht.

0 Likes