24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik heb de 3-maand-gratis-wifi-pods besteld via de telenet-website met de optie om zelf af te halen. Ik heb wel al een mail gekregen dat ik mijn modem moet inleveren maar niet waar ik de pods mag ophalen.
Mag ik morgen gewoon de eerste beste telenet winkel binnenwandelen met mijn oude modem?
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: waar mag ik de wifi pods ophalen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Philippe,
Bedankt voor de snelle reactie!
Maar waar vind ik die aankoopbevestiging juist? Het enige dat ik gekregen heb ik een mail "Stuur je toestel zo snel mogelijk terug" met info over mijn modem.
Het is ook nog maar de 3 maand proefperiode, ik heb nog niets betaald.
Je kan hem gratis opsturen
Als het moet dat zal je zien staat er op
Bedankt voor de antwoorden iedereen. Het is ondertussen in orde gekomen, ik moest alleen wat meer geduld hebben. De bevestigingsmail van "aanpassing van je internet diensten" kwam gewoon een paar uur achter.
Dus inderdaad gewoon een telenet winkel binnenwandelen met je oude modem en je krijgt een nieuwe modem en pod(s) mee.
De nieuwe modem aansluiten op dezelfde manier als de oude en (opnieuw wat geduld hebben) 10 min later verschijnt je oude wifi-naam met hetzelfde wachtwoord terug. De pods met de app activeren ging ook vanzelf (wel via kabel gedaan)
Ik ben overtuigd. Bedankt Telenet!