Beantwoorden
Mathias_
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Waar mag ik wifi-pods ophalen na online bestelling?

Ik heb de 3-maand-gratis-wifi-pods besteld via de telenet-website met de optie om zelf af te halen. Ik heb wel al een mail gekregen dat ik mijn modem moet inleveren maar niet waar ik de pods mag ophalen.

Mag ik morgen gewoon de eerste beste telenet winkel binnenwandelen met mijn oude modem?

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: waar mag ik de wifi pods ophalen?

5 reacties
Philippe_
Moderator
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Als je niet hebt gekozen voor een thuislevering, dus effectief zelf ophalen, kan dat via eender welk Telenet-winkelpunt. Maar bekijk zeker even je aankoopbevestiging, daar staat dat in. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Mathias_
Experienced Beetjesweter

Dag Philippe,

Bedankt voor de snelle reactie!

Maar waar vind ik die aankoopbevestiging juist? Het enige dat ik gekregen heb ik een mail "Stuur je toestel zo snel mogelijk terug" met info over mijn modem.

Het is ook nog maar de 3 maand proefperiode, ik heb nog niets betaald.

kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@Mathias_ dan moet je het toestel gewoon binnenbrengen bij een Telenet winkel. Zij kunnen dit achterliggend in orde brengen.

KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Je kan hem gratis opsturen

Als het moet dat zal je zien staat er op

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

Mathias_
Experienced Beetjesweter

Bedankt voor de antwoorden iedereen. Het is ondertussen in orde gekomen, ik moest alleen wat meer geduld hebben. De bevestigingsmail van "aanpassing van je internet diensten" kwam gewoon een paar uur achter.

Dus inderdaad gewoon een telenet winkel binnenwandelen met je oude modem en je krijgt een nieuwe modem en pod(s) mee.

De nieuwe modem aansluiten op dezelfde manier als de oude en (opnieuw wat geduld hebben) 10 min later verschijnt je oude wifi-naam met hetzelfde wachtwoord terug. De pods met de app activeren ging ook vanzelf (wel via kabel gedaan)

Ik ben overtuigd. Bedankt Telenet!