Wachten met aankoop PC tot komst Windows 11?
beste,
https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-11
windows 11 zal eraan komen vanaf 01.01.2022 waarschijnlijk en voorlopig normaal ook gratis te downloaden / upgraden (check je comptabiliteit vereiste systemen PC) tot eind 2022
vriend van mij wou deze zomer nieuwe PC kopen, het zal vandaag er nog altijd één zijn met windows 10, niet? veel tijdsverlies en rompslompt om update te doen naar windows 11 binnen paar maanden dan om zijn nieuwe PC te upgraden naar windows 11 dan
bij eventuele terugzetting naar originele fabrieksinstellingen blijft hij met windows 10 zitten
koop je PC met standaard al windows 11 bestaat dit probleem niet bij fabrieksinstellingen
wat zouden jullie doen? 5 maanden wachten (hij kan gerust verder vandaag) en pas nieuwe pc kopen met standaard windows 11 erop?
hij heeft nu een geïntegreerd scherm met alles ingebouwd in zijn scherm, x-aantal USB slots, harde schijf erin ingebouwd, enzovoort, hij heeft geen desktop of laptop nu, alles via zijn uitgebreid scherm, deze configuratie is volgens mij niet zo vaak voorkomend, beter om aparte laptop te kopen met eraan gekoppeld nieuw extern scherm? (keuze nog tussen laptop of desktop ???)
aan gemeenschap van netweters telenet hier dus mijn vragen om beroep te doen op jullie meningen, voorstellen, ideeën en ervaringen die je met mij (en gemeenschap netweters wil delen)
dank allemaal en hopelijk maakt het mij en mijn vriend dan iets gemakkelijker om de juiste beslissing te nemen
Jan
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Windows 11
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
instellingen