Beantwoorden
WilCoo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

Bij het opstarten wordt er gecontroleerd op updates maar nadien wordt deze service meteen uitgeschakeld.  Ik vermoed dat dit komt door de installatie van Safespot.  Probleem is nu dat ik ook geen apps uit de Microsoft store kan downloaden en installeren.  Heb al van alles geprobeerd maar zonder succes. Hoe dit op te lossen??2021-01-26 (4).png

 

Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Windows update service wordt steeds gestopt

 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

@WilCoo  

Of het door de safespot komt ben ik niet helemaal zeker van. Heb ook safespot op de windows staan en daar krijg ik de updates gewoon op binnen als die aanwezig zijn. Hetzelfde is op de MacBook daar gaan de update ook door. je kan het eens testen of het daadwerkelijk daaraan ligt door de safespot eens uit te schakelen en dan zien of je die foutmelding nog ontvangt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
WilCoo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

Misschien een domme vraag, maar hoe schakel ik Safespot tijdelijk uit?  Volgens mij kan ik die enkel verwijderen?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

@WilCoo  

Het is geen domme vraag daar is ook de Netweters voor om mensen te helpen 🙂 

 

Je kan naar je instellingen gaan of de versnelde instellingen rechtsonder je beeld. Als je via rechts gaat onderin kan je dat pijltje omhoog duwen en dan zie je het schildje staan dat je beveiligd bent en daar eens op klikken. dan kom je bij je beveiligingen uit en daar kan je eens kijken om die tijdelijkuit te schakelen. het staat er niet met zoveel woorden want dat tijdelijk bepaal je zelf. Je bent op dat moment niet beschermd maar je kan het op die manier proberen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

@WilCoo 

Kijk eens onder Geschiedenis van updates weergeven.

Ik vermoed dat er nog een niet afgewerkte update is die fout is gelopen. Als het dat is, heb geduld, met een grotere update kan dat in orde komen (al meegemaakt).

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Windows update service steeds gestopt door Safespot?

@WilCoo je kan eens de troubleshooter voor windows update uitvoeren :

Selecteer Start> Instellingen> Update en beveiliging> Problemen oplossen> Aanvullende probleemoplossers. Selecteer vervolgens onder Aan de slag Windows Update> Voer de probleemoplosser uit. Wanneer de probleemoplosser klaar is, is het een goed idee om uw apparaat opnieuw op te starten. Controleer vervolgens op nieuwe updates.

Hopelijk werkt het nadien.

succes!


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.