Beantwoorden
lenie
Freshman Beetjesweter
Pageturner! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

port fowarding werkt niet op F@ST3896 modem

Ik kreeg onlangs een nieuwe modem van het type F@ST3896LG-TN.
Jammer genoeg werkte de port forwarding die ik gebruik voor het naar buiten exposen niet.
Dit werkte perfect op mijn vroegere modem van het type CH8568LG.
Telenet heeft nu terug een oude CH8568LG modem geplaatst.
Toch had ik graag WIFI6 gehad, dus wanneer zal de port forwaring van de CH8568LG werken?

5 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Dit is volgens mij geen algemeen probleem. Wel komt het soms voor dat de provisioning niet helemaal goed verlopen is, waardoor je geen instellingen kunt doen.
Heb je alles wel kunnen instellen in my telenet, en werkte het niet, of lukte het instellen zelf niet (of werd het niet opgeslagen)?

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Met die F@st modem had je bridge mode kunnen instellen en met een eigen router (met WiFi 6) kunnen werken. Geeft je veel meer mogelijkheden dan dat de Telenet modem je biedt.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
lenie
Freshman Beetjesweter
Pageturner! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Ingesteld via mijn telenet, op identiek dezelfde manier als op mijn CH8568LG en zelfs vroeger op mijn CH6643E.
Modem zelfs herstart en opnieuw en opnieuw, telkens zonder resultaat.
Toen ik terug een  CH8568LG kreeg, opnieuw zoals voorheen ingesteld en het werkt prima!

lenie
Freshman Beetjesweter

Eigen wifi router is geen gratis gadget!

WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

In sommige gevallen helpt een volledige reset van je modem of het uit- en daarna weer inschakelen van de firewall.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying