Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost

heb de powerboost aangevraagd en kreeg bevestiging via mail,

kan er iemand zeggen of ze dit direct activeren of er enkele dagen nodig zijn om dit te activeren ????

heb een fiberspeed200 internet verbinding dus zou die powerboost mogelijk moeten zijn voor de 400/40 snelheid.

hoop dat er iemand raad weet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost

ondertussen actief sinds een uur geleden 😛

 

snelheid van 396/40,2 

niet slecht denk ik zo, bedankt telenet 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost


@Master-Magic schreef:

ondertussen actief sinds een uur geleden 😛

 

snelheid van 396/40,2 

niet slecht denk ik zo, bedankt telenet 😉


Proficiat,

Blij te horen dat het effectief werkt. Modem only of HGW? Alvast veel plezier met uw Klaas cadeautje.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost

HGW 

en soms op enkele dagen rond 20 uur als het drukke tijden zijn op het netwerk een 400/40,2

dus echt wel tevreden van de snelheid, enige spijtige is dat het weer extra geld kost, 

hoop dus dat ze dit aanpassen met enkele maanden zoals in het begin met fibernet, dat ze eerst mensen extra lieten betalen voor meer snelheid (fibernet) en dan de snelheid aanpaste elke keer en de prijs naar beneden ging en iedereen dan dit kon abonneren aan de goedkopere prijs.

want alle snelheden gaan ooit omhoog van elk abbo bij telenet, en met de aanhoudende digitale behoeftes van meer en betere beeldkwaliteit van 4K,8K en de toekomstige 10K waar ze al testen mee doen zou dit van toepassing zijn in gezinnen vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nick-P
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

powerboost

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat mijn Speedboost 400 is geactiveerd. Ik heb een herstart van mijn modem gedaan en de Telenet speedtest gedaan met het resultaat 55.67/81.3. Dus niet echt wat ik besteld heb en een upload die 30% hoger is dan mijn download. Iemand hier ervaring mee?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost

Je hebt toch al die witte modem (Home Gateway) of de modem only 24*8? Haalde je voordien 200/20?

Modem omruilen na eerst eens contact op te nemen met de klantendienst of het bij hun wel OK staat.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nick-P
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

powerboost

Ik heb inderdaad de witte 24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS) modem.

Ik zal eens checken met de klanten-dienst en nog wat afwachten.

Wat ik voordien haalde weet ik niet vanbuiten, was ook lang geleden dat ik een speedtest had gedaan maar wou het nu wel eens checken.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

powerboost

je mag zelf de modem niet herstarten, dat gebeurd door telenet automatisch, gewoon hen laten de modem herstarten.

zou kunnen dat de update gemist is op je modem door hem zelf te herstarten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nick-P
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

powerboost

Bedankt voor de tip maar het is in orde ondertussen... zit aan 380/40 gemeten over wifi.

Glennos
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

powerboost

Heb me ook de speedboost aangevraagd,
Online lukte het niet na een telefoontje was het direct in orde,

Gisteren was dus de eerste dag van de speedboost voor mij en de snelheid was goed ik in de piekuren 405
En dat blijf ik dus behouden dus eindelijk eens geen 198 bij 200 mbps maar nu netjes wat er beloofd word