Beantwoorden
Aegirsson
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

probleem met inloggen op Safespot app

Wij hebben sinds kort de optie "Safespot Pro". Maar we slagen er niet in om in te loggen op de app. We krijgen steeds de melding:

"Er gaat iets mis tijdens de verbinding met je modem. Zorg ervoor dat je niet te ver van je modem verwijderd bent en probeer het opnieuw."

Ik sta letterlijk naast de modem, mijn smartphone heeft verbinding met het juiste wifi netwerk,... en toch werkt het niet.

Iemand die weet wat er aan de hand is?

2 reacties
sleeman
Moderator
Al 25 duimen! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af!

Hoi, 

Oei, wat vreemd. Is er iemand die kan helpen met de vraag van Aegirsson?

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewsleeman | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Ik kan alleen maar zeggen: bespaar je het geld, investeer in een paar Raspberry Pi toestellen (Raspberry Pi 2 Zero 2 W is al voldoende) en installeer Pi-Hole. Die houdt zowel malware als ads tegen op je volledige netwerk (of onderdelen daarvan). Onder Windows kan je gewoon Defender gebruiken; die is voldoende als antivirus.

Een RPi Zero 2 W heb je al voor 17 euro. Het elektriciteitsverbruik is niet zo groot. Zeker geen 8 euro/maand.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.