Beantwoorden
Thibaultmol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
O dierbaar België.. Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Ik zag gisteren dat telenet 1gbps aankondigde maar ik vind niks terug over of dat dit ook beschikbaar is voor wigo business (en nu klik?) klanten. 
PS. de link naar de pagina met meer uitleg over het verschil tussen de 2 werkt niet: https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL

0 Likes
22 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?


@Amedeeke  schreef:

Ik betaal nu ook 15€ voor wat een ander het dubbel voor krijgt... had ik maar 7€ moeten betalen zou ik het al veel eerijker vinden. 


@Amedeeke Neem eens contact op met de Telenet klantendienst voor dit standpunt, volgens mij gaan ze dan wel iets voor je kunnen betekenen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Nu heb ik ineens geen speedboost 500 meer, ik kan ook geen 500 meer bestellen en hier is geen 1GBIT beschikbaar dus zit ik aan 240/30 dus ben ik slechter af als ter voren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke 

Technisch kan dat een probleem zijn, maar heb je dat financieel in orde gekregen?

Indien nog niet wordt dat wel stilaan tijd dat je het regelt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Swat deze middag gebeld en die aan de telefoon zei dat hij het ging activeren maar heeft niks gedaan zit nog altijd op 240mbit en zou eigenlijk 300mbit moeten zijn.

 

@louishufk financieel ? Kom niemand neemt mij daar au sérieux op diene business helpdesk (ADESK), zelf met die 500mbit die ik plots niet meer heb lachte die mij bijna uit, ge zijt daar gewoon een lastige klant die ze zo snel mogelijk willen afschepen. Trouwens heb ik financieel niets meer te koeten, want ik heb geen speedboost 500mbit meer dat is mysterieus ineens van mijn abonnement gehaald.

 

Als ik dan vroeg wanneer die gigabit er dan toch kwam zij hij misschien over een paar weken, maanden of jaren das gewoon met mijn bakkes lachen.

 

Dus ik denk dat ik na jaren 500/40 het nu mag doen met 240/30 ben dus slechter af als ter voor. Achja meeste zullen zeggen dat het bij Belgacom toch trager is, en dat zij dat niet nodig hebben die snelheid en bla..bla..bla.. mond dood maken 101.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke 

Wat je zegt klopt helaas grotendeels. Het uitlachen zal wel wat overdreven zijn, maar als die mensen geen oplossing kunnen aanbieden wegens ontbrekende opties zitten ze ook maar voor aap.

Daarmee zijn uw problemen niet van de baan.

Sterkte


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Suzy ik heb gebeld met Telenet vandaag en blijkbaar hebben jullie alle abbonmenten omgezet naar klik en de mensen die 500mbit hadden worden overgezet naar 1GBIT maar omdat mijn regio dat niet kan krijg ik terug 300/30. Ik bel hier voor en er is totaal geen mogelijkheid meer om 500/40mbit te krijgen... Dat is totaal niet serieus!

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

@Amedeeke ik ben zelf niet in detail op de hoogte over de Business opties en product combinaties. Ik heb de vraag daarom uitgezet naar enkele business collega's. Maar volgens mij is de info die je gekregen hebt wel de juiste. Heb de tarieven op de Telenet Business pagina bekeken en daar zie ik bij KLIK enkel nog de optie Giga Speedboost staan. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

speedboost giga voor Wigo Business gebruikers?

Na 2 keer gebeld geweest te zijn dat het plots toch mogelijk zou zijn, en dan toch niet en me dan op 300mbit te zetten, heb ik uit frustratie mijn abbonment opgezegt... heb ook alles wat ik hoste voor klanten in een datacenter gegooit... zal wel wachten op glasvezel, want Telenet is niet geinterseerd in Dilbeek.

 

0 Likes