standaard poort 80 open of niet
Of de website van Telenet is niet up to date (er staan nog fouten in)
Staat poort 80 nu open of niet.
Wanneer ik een online port scan laat lopen, dan is deze standaard dicht.
Ik moet deze (modem instellingen) open zetten.
Iedereen beweert dat er geen lampje (behalve power) oplichten
Wat betekenen de kleuren? Ze tonen wanneer we je Telenet-toestellen (van je internetinstallatie) voor het laatst zien in ons netwerk. Groen: je toestel werkt waarschijnlijk zoals het hoort. Oranje: je toestel is misschien offline. Rood: Er is mogelijk iets mis met je toestel.
De helpdesk heeft me meer dan 250 minuten gekost. En dan nog van het kastje naar de muur.
Alles startte met een defect modem. De nieuwe, waarvan ik smeekte ook deze om te ruilen, werkte ook niet. De derde werkt wel.
De helpdesk: uw modem werkt;
ik: ik kan niet op internet;
helpdesk, dan ligt de fout ergens bij u;
ik nee, op een windows 7 kan je de pc - modem - en internet zien. Er staat een kruisje tussen modem en internet.
Helpdesk, de modem werkt wel.
Ik vraag mijn Wlan IP te testen. Wij kijken alleen naar onze testen, uw modem werkt...
Je kan even goeg tegen een paal rijden met je wagen!!!!
Ik krijg diarree ervan... Kan ik mijn dozen immodium aanrekenen...
Er is een verschil tussen kennis van zaken, of de NLP versie: de doordraaiende plaat op te leggen.
Weet je moderators, ik ben verdomd pissig
Opgelet: onderstaande poorten kun je niet gebruiken! TCP-poorten: 25, 53, 135, 137, 138, 139, 161, 162, 445 1080UDP-poorten: 53, 135, 137, 139, 161 en 162
80 STAAT HIER NIET TUSSEN
Als de website niet accuraat is, dan moet je toch betalen om tegen een muur te spreken....Kassa internet...
AB en nog enkele cijfers...
AKA Ivan
Opgelost! Ga naar oplossing.