25.356
netweters
|
156.236
antwoorden
|
21.134
vragen
|
Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen.
Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en in mijn camping CAR gebruiken.
Gezien wij gelukkig waren met de oplossing heb ik verleden week het contract van mijn 2de verblijf opgezegd en de modem ingegeven.
Schijnbaar is bij het veranderen de tweede TVbox "vergeten" opnieuw te definiëren. Ik vermoed dat bij de administratie mijn 2de tvbox vergeten is.
Hoe kan ik zien dat de tvboxen goed gedefinieerd zijn of welke aanvraag moet ik indienen om dit recht te zetten?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: twee TV boxen en maar 1 telent modem en 1 externe modem
Bellen naar of chatten met de klantendienst of langsgaan in een Winkelpunt. De medewerker kijkt dan samen met jou naar je set-up en wat er net fout is.
Wat is die externe modem net? Nog nooit van gehoord.
Als je tweede TV-box op het tweedeverblijf stond dan zal dit waarschijnlijk samen met de modem opgezegd zijn. Je internet en TV-abonnement zijn immers gekoppeld aan elkaar.
Een router die zonder modem verbinding maakt in een tweede verblijf heb ik anders ook nog nooit van gehoord.
Laat @leonell maar vooral zelf antwoorden zodat er geen verkeerde conclusies gemaakt worden.